deze gasten zijn echt de gekste!!!!!!!! http://media.putfile.com/Volo-Notturno-Fiat-G91 op de foto die ik gezien heb zit de puls jet in de romp. dat de kist niet af fikt is mij een raadsel gr maikel
Zo'n nacht is het nog niet hoor. Je ziet ze op het scherm zelfs nog goed vliegen. Enne aan het geluid kan je ook wel horen waar ze zijn :lol: :lol: maar het is wel een leuk gezicht zo'n vlam achter je model
nou mij is het donker genoeg daar. ik denk dat de meeste niet meer vliegen als het zo donker is, en zeker niet met zo'n kist. ik vind ze helemaal geweldig
Ik vlieg al zo'n 20 jaar alleen nog met elektromodellen, maar als ik dit zie en hoor, dan begint er toch wat te kriebelen :lol: Wow, wat geeft dat een machtig mooi geluid, daar kan wat mij betreft niets tegen op 8) hmmm, ik heb een draaibankje :idea:
Gruwel man, wat is dat ook mega mooi speelgoed hé. Tis dat ik net een huis heb gekocht en me vriendin het echt geen goed idee gaat vinden om voor zoiets snel de benodigde 5000 euro neer te tellen, anders wist ik het wel. Ga ik mooi in een doos wonen met me speelgoed! :lol: