weet er iemand hoe ik de zender TURNIGY kan aansluiten op de SIM HOE of WELKE kabel gebruiken ( lukt niet met mono of stereo )
USB Programmeer kabel voor HK Zenders - RC-Addict.nl :: de modelbouwshop van Nederland Probeer deze eens Is wel HK , weet niet zeker of het hetzelfde is als Turnigy..
Voor zover ik weet moet het gewoon met een normale (originele) dongel met mono audio plug lukken. Je moet dan wel de zendmodule loskoppelen, of in de zender zelf een weerstand solderen (zie youtube voor instructiefilmpjes) Let op, de zender zelf niet aanzetten, deze zou automatisch moeten opstarten als hij op de computer wordt aangesloten.
Gaat niet "uit het doosje" lukken : RC Groups - View Single Post - Hitec Aurora 9 Transmitter Klik door naar de onderste PDF file voor de reden waarom (Engels) en de oplossing. Stevo
Ja dit klopt, ik heb ook de turnigy 9x met phoenix sim. Gewoon de phoenix dongle aansluiten op de zender, zodra je hem aansluit gaat de zender aan. Alleen nog even de zendermodule loskoppelen en het werkt.
je moet gewoon het kabeltje van je antenne los maken en je antenne op de module maken dan kun je als je een sim wild gaan doen de modulen er uit halen dan werkt het prima geen en dan is er geen weerstand nodig