ik heb gisteren de maiden gedaan van de twinstar, heerlijk vliegend ding !!!!!
alles perfect , alleen maar een vliegtijd van nog geen 5 minuten ????? , dus daar doe ik het niet voor !! gevlogen met alles orgineel, de accu is een nimh 9.6 v 4300mah,
nu ga ik de twin toch maar ombouwen naar brushless, niet voor de power (wat wel leuk is natuurlijk) maar vooral voor de vliegtijd te verhogen.
vraag : is deze set mooi voor de twinstar ???? (zonder de servo's)
Setinhalt:
2x Motor Torcster A2826/10-1400 50g
2x Regler Torcster ECO BEC 20A V2
2x Luftschraube
2x Mitnehmer
Schrauben für die Befestigung
Goldkontakt 3,5mm für Motor/Regler
V-Kabel für die beiden Regler
Set Features:
• Der Motor/Spant passt auf die originalen Befestigungspunkte. Jedoch muss der Motorhalter etwas modifiziert werden, siehe dazu Anleitung .
• Fast 3-fache Leistung (bei ca. 37A) wie bei dem originalen MPX Antriebssatz.
• Unschlagbares Preis-Leistungs-Verhältnis.
• NEU: Der Motor muss NICHT MEHR von Rück- auf Frontspantmontage umgebaut werden.
Empfohlene LiPos: 2100-3200 11,1V
en dan een 11.1 volt lipo met 5000 mah bv !!!!
kan ik dan een redelijke vliegtijd halen??
ik heb alles van de twinstar topics al doorgelezen maar dat is allemaal erg oud , de links werken niet meer , daarom deze vraag.
deze ombouwset lijkt me erg leuk , en niet te duur daarom.
bedankt marc
alles perfect , alleen maar een vliegtijd van nog geen 5 minuten ????? , dus daar doe ik het niet voor !! gevlogen met alles orgineel, de accu is een nimh 9.6 v 4300mah,
nu ga ik de twin toch maar ombouwen naar brushless, niet voor de power (wat wel leuk is natuurlijk) maar vooral voor de vliegtijd te verhogen.
vraag : is deze set mooi voor de twinstar ???? (zonder de servo's)

Setinhalt:
2x Motor Torcster A2826/10-1400 50g
2x Regler Torcster ECO BEC 20A V2
2x Luftschraube
2x Mitnehmer
Schrauben für die Befestigung
Goldkontakt 3,5mm für Motor/Regler
V-Kabel für die beiden Regler
Set Features:
• Der Motor/Spant passt auf die originalen Befestigungspunkte. Jedoch muss der Motorhalter etwas modifiziert werden, siehe dazu Anleitung .
• Fast 3-fache Leistung (bei ca. 37A) wie bei dem originalen MPX Antriebssatz.
• Unschlagbares Preis-Leistungs-Verhältnis.
• NEU: Der Motor muss NICHT MEHR von Rück- auf Frontspantmontage umgebaut werden.
Empfohlene LiPos: 2100-3200 11,1V
en dan een 11.1 volt lipo met 5000 mah bv !!!!
kan ik dan een redelijke vliegtijd halen??
ik heb alles van de twinstar topics al doorgelezen maar dat is allemaal erg oud , de links werken niet meer , daarom deze vraag.
deze ombouwset lijkt me erg leuk , en niet te duur daarom.
bedankt marc
Laatst bewerkt: