Door omstandigheden ( ) kom ik de laatste tijd wel eens in speelgoedwinkels (Bart Smit etc.), en daar staan soms de meest maffe speelgoed-vliegtuigen. (Ga bv. naar www.bartsmit.nl, en zoek: vliegtuig. Bv. bestelnummer 20527914 is schitterend! (duwsteel even wegdenken)) Bedoeld voor kinderen van 2 -3 jaar oid., met dikke rompen, gekke kleine vleugels, nog even los van de kleuren ( 8O ). Heeft al ooit eens ergens iemand geprobeerd zo'n ding 'schaal' na te bouwen? En! Gevlogen? Nier erg aerodynamisch, maar wel een leuke (nieuwe) uitdaging! En mn. ook leuk voor onze kleine mannetjes! Lijkt me echt iets voor al die Depron- en ander schuimfanaten! ( :wink: ) Ben benieuwd . . . jan brilman
enkele jaren geleden in de FMT een model gezien van het vliegtuig van Donald Duck scheen toen goed te vliegen. Model had ook zo een rare vorm.
Ik heb ooit op rcgroups.com iets gelezen over een schaalmodel van de Thunderbird 2. Zag er erg leuk uit, en als hij de ontvanger aanzette hoorde je "thunderbrids are go!" 8) . Hij ging er plans van tekenen maar tot nu to nog steeds geen nieuws... Niels
idd dit is ie, erg leuk project ! complete thread: http://www.rcgroups.com/forums/show...e3f2&threadid=67905&highlight=+thunderbird++2