Uitlaat Mugen msx3

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door krazy, 29 sep 2003.

1. krazy

krazy Guest

Hallo,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de uitlaat van een mugen msx3.
    (@moderators: mocht dit thuishoren onder bouwtips, mijn excuses)

Vorige week was ik mijn auto aan het schoonmaken en was ik van plan om ook mijn uitlaat eens goed schoon te spoelen onder de hete kraan. Toen ik hem verwijderde uit het siliconen koppelstuk viel me op dat er een metalen buisje achterbleef in het koppelstuk. Dit metalen buisje is behoorlijk zwart en het lijkt erop dat deze ooit aan de uitlaat vast heeft gezeten en op 1 of andere manier los geraakt is (gesmolten of niet dat weet ik niet, aangezien, naar mijn mening, de uitlaat nooit echt heel heet word).
    Mijn vraag is, hoort deze inderdaad aan de uitlaat vast te zitten? of kan deze gewoon los in het koppelstuk blijven zitten?
    Als hij vast hoort te zitten, is dit nog te repareren? zo ja..heeft iemand nuttige tips om dit weer goed aan elkaar vast te krijgen?

Alvast bedankt voor de hulp/tips/opmerkingen :)

mvg,
    Mark

2. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002
    hoort dus in de uitlaat te zitten..... Lijmen met UHU Plus en een kwartiertje stoken in de oven op een graadje of 50.......Zittie weer bomproof...
    ...........................Peet................................8)

3. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
    wat we al tegen waren gekomen op de clubavond van de raco is dat ik hellemaal niet zo'n metalen buisje heb... ook iets vaags weer :)

Deel Deze Pagina