uitlaat stuk

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door juriaan, 3 nov 2003.

1. juriaan

juriaan Guest

hallo,

ben ik lekker aan het rijden maak ik een foutje en beland mijn HPI RS4 3 rtr in de goot. :evil: :evil: :evil: :evil: ( net twee weken oud)

Nu bemerk ik dat "dat puntje dat op je uitlaat zit" ( weet niet hoe het heet, het is het gedeelte dat door je body naar buiten komt) er af is.
    kan dit kwaat??? :oops: :oops: :oops: (hij liep namelijk niet lekker meer)

en weten jullie wat een nieuwe uitlaat kost? ik wil gewoon die er standaart op zit hebben. is artikel nummer A868.

alvast bedankt.

2. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    Opzich kan dat geen kwaat dat dat dingetje er af is. maar hij maakt vaak wel meer herrie zonder dat pijpje.

een nieuwe uitlaat van hpi kost niet veel € 10.65.

3. marvin

marvin Guest

je kan bij pkracing bij zoeken het artikel nummer invoeren, en dan zie je meteen hoeveel hij daar kost :lol:

4. BlackFox

BlackFox Guest

Dat pijpje heet trouwens stinger:wink:

5. TnT nelis

TnT nelis Guest

gewoon vraag is het niet beter om gelijk tuned te halen ik bedoel snelheid enzo of niet ik bedoel nu moet je toch aanschaffen? (Niet perse aan juriaan gevraagt)

6. juriaan

juriaan Guest

jongens bedank.

hij loop inmiddels weer en maak inderdaad veel meer herrie. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ik ga van de week toch maar een nieuwe uitlaat halen.

Maar net als wat nelis vraagt : is dan niet verstandig omgelijk een tuned uitlaat te kopen?

word hij dan sneller of stiller ofzo? 8O 8O

7. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    Je kan kijken een tuned uitlaat geeft wel iets meer vermogen over het algemeen maar die HPI uitlaat kost 10 euro en een Tunedpijp kost je 40 euro. Dus het ligt helemaal aan je zelf wat je wilt en als je een tuned uitlaat gaat kopen is het ook aan te raden om een andere bocht te nemen. Dan ben je al weer 60 euro kwijt dus het ligt eraan wat je wil uitgeven.

Dus je kan kiezen 10 euro of iets van 60 euro en het is maar minimaal wat je winst maakt met een andere uitlaat want dat plastike ding van HPI is al redelijk goed.

8. TnT nelis

TnT nelis Guest

en dan nieuwe bocht met originele uitlaat scheelt dat al?

9. juriaan

juriaan Guest

:? :? :?

ik spaar die 60 euro dan liever voor een twee versnellings bak. heb ik dan meer aan.
    maar toch bedankt.

10. juriaan

juriaan Guest

oke jongens bedankt ik ga een nieuwe uitlaat kopen maar dan wil jullie dit toch even vertellen.

bij pk model racing kost de uitlaat euro 10.65 :lol: :lol: :lol: :lol:
    bij rc world totaal kost de uitlaat euro 29.95 :? 8O :? 8O :?

hoe is het toch mogenlijk dat er een verschil van 19.30 euro is??? :evil:

bij bijde winkels is het onderdeel nummer A868.

ik vind het maar raar hoor.

11. MobFigure

MobFigure Guest

pk racing neemt genoegen met een gewoon stukje vlees bij het eten.
    Rc world wil biefstuk. :lol:

Oftewel het ligt er maar net aan hoeveel ze er op willen verdienen.
    Al is dit niet altijd het geval, pk kan ook goedkoper zijn om de de leverancier om de hoek zit.

Deel Deze Pagina