Hoi lui, Wie weet er in de omgeving van het mooie Drenthe nog een mooie plas om te varen :?: :?: Voor zowel electro "wat in de regel geen problemen geeft " maar ook voor het gemotoriseerde verkeer op het water. Aangezien ik zelf aan het water (lees plasje) woon en daar wel eens een keer kan proefvaren, heb ik toch het idee dat de buurt hier niet echt blij mee is :twisted: Ben wel van plan om binnenkort eens lang te komen in het hele enge bos , echter is dit voor mij een wereld reis. Een tijdje geleden las ik in een topic iets over Beilen, wellicht dat de betreffende persoon ook wil reageren. (moet natuurlijk wel met de auto te bereiken zijn) :lol: Alvast bedankt voor de overweldigende reactie's Groet Rob
probeer het een sop industrie terrein noord in meppel, daar is een hele mooie plas waar je rondom bijd e waterkant komen kan, en je auto bij kwijt kunt geen aanlsuitingen op kanalen en sloten...
hier bedoelde ik,rechts naast hesselter landwg, onder provinciale weg, in dat hoekje(het is een meer van meer dan 2hectare groot!!!!) hier kan je overal bij de waterkant komen, geen planten, wel veel vogels... geen troep in het water, takken enz. geen aansluitingen op andere kanalen, je kan je auto kwijt, en je kunt er ook met een hele grote groep aan de waterkant staan op het zoals als ik net noem mijn vis strandje waar ik altijd zit te vissen en waar ik sta als ik met m'n boot vaar, als je foto's wilt hebben vanaf mijn digitale camera kan dat altijd!! OOK VOOR ANDERE FORUM GEBRUIKERS ik ga zo even op me fietsie naar het meer toe wat foto's maken, geen probleem, dit is ook een mooi meer om een meeting te houden voor modelboot freaks... ((ik zal er even een bericht van maken in het speedboot forum!)) m'n e-mail is wap@alwaysaccess.nl wie foto's wil moet maar even een mailtje sturen!! mvg maryn
Hoi Damage, Bedankt voor je reactie, kom zeker is kijken. Echter moet eerst weer de boel verbouwen aan de Challenger, zodat het wel een paar weekjes kan gaan duren. Groet Rob PS volgen mij is de bijlage niet geheel gelukt. Een paar foto's zou ook leuk zijn.
nou is goed, dan maak ik morgen even foto's van het meer, geef me je e-mail adres, dan stuur ik ze op via outlook express, dat werk wat makkelijker en beter als hier. mvg maryn
hallo maryn zou je zo vriendelijk willen zijn om mij een paar foto's van die plas te mailen? woon namelijk niet zo heel ver van meppel. misschien iets voor mij om m'n bootje es uit te laten. hoor het graag van je grtjzz sander