Een vijftal discussies met de kreten "big lift" AND uitslagen (big lift tussen aanhalingstekens om er een enkel woord van te maken, een zoekterm moet minstens vier karakters lang zijn)
ieder zijn meug ,maar ik heb een hekel aan een keuze schakelaar tussen normaal en grote uitslagen .kan net je kist kosten in kritieke situaties .ik heb liever de uitslagen vast staan en de gevoeligheid geregeld met expo , zo kan ik als het moet per direct de roeren de hoek in zetten en toch lekker "normaal vliegen ". Dat jij je daar niet lekker bij voelt om met expo te vliegen is geheel jouw vrije keuze .
Ieder zijn ding, maar bij mij in geen geval expo's. Als je stuurt vanuit het midden heb je in het begin niks, druk je dan door wordt het ineens hard en gemeen. Daarom bij mij altijd alles gewoon recht zonder fribbels. Maar ieder zijn vrije keuze, vlieg je fijn met expo, gewoon blijven doen, ik vlieg fijn zonder.
Eens.....maar het ging om de uitslagen. Ik kan er wel wat van maken maar een beetje een uitgangspunt is wel handig...
Hierbij de manual van de Big Lift. Op pagina 7 onder kopje F. Aileron 30 graden up en 15 graden down.