ultra clean zmr 250

Discussie in 'Multicopters bouwverslagen' gestart door crash-a-lot, 19 jan 2016.

1. crash-a-lot

crash-a-lot

Lid geworden:
    9 jan 2016
    zag hier op het forum een zmr 250 frame voorbij komen waar bijna alles tussen een spacer zat ingebouwd en dacht dat wil ik ook want na 3 maanden mijn standaard zmr 250 de grond in boren of tegen een boom aan vliegen (begin net met fpv) begint dat ook te vervelen.Dus vanaf nu mijn ultra clean zmr250 maar crashen in style natuurlijk.
    • 20a afro mini bec esc op de bodem plaat in het midden geplaatst
    • dsmx satellite voorin daarboven zit de camera van fatshark nu nog wachten op mijn mini video transmitter van banggood aangezien mijn origele van fatshark met plakband aan elkaar hangten ontvangst niet echt goed meer is
    • board is ook nog onderweg want mijn cc3d vond het na de eerste test nodig om dmv rooksingalen aan te geven dat er iets niet goed zat net als een esc en motor (tja als je het doet dan maar gelijk goed.
    • board word dus cc3d atom en is net 2 milimeter te hoog dus komt iets uit de topplate maar met busje matzwarte verf en klitteband tape (batterij komt erbovenop zal het niet echt storend zijn
    • motors zijn nu nog 1804 want heb daar nog wat reserve van liggen maar word binnenkort 2204 en denk le todar iemand al ervaring met die motors?
    • DSC00172.JPG
    DSC00177.JPG DSC00178.JPG

Schiksie vindt dit leuk.
  2. Schiksie

Schiksie

Lid geworden:
    26 jul 2012
    Ziet er goed uit :) alleen je cam is zo wel erg kwetsbaar bij een crash met een boom ;)

3. crash-a-lot

crash-a-lot

Lid geworden:
    9 jan 2016
    crash bestendigheid van de cam is ook al uitgebreid getest en zolang die nog werkt hou ik hem zo mocht deze ooit een crash meemaken die hij niet overleeft dan word het zo'n mini cam denk ik is ook gelijk stuk lichter maar deze heb ik nu toch en je kan gelijk opnemen alleen jammer dat hij niet opslaat als je hard genoeg crashed en batterij en can paar meter van elkaar verwijderd zijn anders had ik zeker paar mooie filmpjes gehad ;)

4. crash-a-lot

crash-a-lot

Lid geworden:
    9 jan 2016
    alles zit nu in elkaar atom mini cc3d bordje 200mw mini vtx van eachine en mijn oude fatshark camera batterij komt eronder want bovenplaat uit moeten slijpen en helemaal achterop was ook geen optie ivm de vtx dus ook weinig ruimte daar.
    Vond het een leuk projectje en hij is net op tijd klaar voor mijn king kong 188 frame en zmr 160 binnenkomen :) DSC00181.JPG DSC00184.JPG DSC00184.JPG DSC00184.JPG

joepstar vindt dit leuk.
  5. Oskarrrrrrrrrr

Oskarrrrrrrrrr

Lid geworden:
    14 nov 2014
    Erg netjes! Ben erg nieuwsgierig hoe de geprinte onderdelen zich houden bij een crash.

crash-a-lot en joepstar vinden dit leuk.
  6. crash-a-lot

crash-a-lot

Lid geworden:
    9 jan 2016
    de eerste paar crashes gehad 3d geprinte onderdelen nog heel alleen totaal 5 keer prop en 1 antenne kapot en een low voltage buzzzer kwijt.

Oskarrrrrrrrrr vindt dit leuk.
  7. swilkens

swilkens

Lid geworden:
    31 mrt 2011
    Sexy look, het is best mogelijk om zelf een custom spacer te maken in plaats van die 2 low profiles op elkaar stacken - daar wordt het lichter en sterker van. Ik heb iets vergelijkbaars gedaan :)
    Leuke oplossing voor je camera, die ga ik van je bietsen voor mijn volgende build.

crash-a-lot vindt dit leuk.
  8. crash-a-lot

crash-a-lot

Lid geworden:
    9 jan 2016
    ja zag die van jou en toen kreeg ik het idee van dat wil ik ook alleen dan ook esc erin dus moest wel dubbel.Je zou zo'n camera mount kunnen halen die je nu bij de zmr160 en 180 krijgt dan hoef je ook niet zoveel uit de topplate te halen

Deel Deze Pagina