Frankben 25 aug 2013 #1 Is hier iemand bekend met de website van Uncle Willies plans? Nu blijkt deze site niet meer te bestaan! Iemand enig idee wat er gebeurd is? Frank
Is hier iemand bekend met de website van Uncle Willies plans? Nu blijkt deze site niet meer te bestaan! Iemand enig idee wat er gebeurd is? Frank
Frankben 25 aug 2013 #3 Moet daarom de site ook verdwijnen? Ik weet wel dat hij begin dit jaar aan het sukkelen was met zijn gezondheid, heeft hij mezelf gemaild. Waarschijnlijk ziet hij het niet meer zitten om de site up to date te houden en alle mails te beantwoorden!
Moet daarom de site ook verdwijnen? Ik weet wel dat hij begin dit jaar aan het sukkelen was met zijn gezondheid, heeft hij mezelf gemaild. Waarschijnlijk ziet hij het niet meer zitten om de site up to date te houden en alle mails te beantwoorden!
Sadkingbilly 20 sep 2013 #4 Heel veel van zijn tekeningen kun je terugvinden op RCGroups in het FF draadje: hier A few F/F plans added.... - RC Groups of hier -edit- link werkt niet maar heb ik thuis open staan plak ik er vanavond even bij!
Heel veel van zijn tekeningen kun je terugvinden op RCGroups in het FF draadje: hier A few F/F plans added.... - RC Groups of hier -edit- link werkt niet maar heb ik thuis open staan plak ik er vanavond even bij!