Vaar plek omg. Ridderkerk gezocht

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door denof, 5 okt 2024.

1. denof

denof

Lid geworden:
    22 dec 2009
    Hallo, ik heb altijd gevlogen, maar sinds kort heb ik 2 boten en zoek ik een plekje om te varen in de omgeving ridderkerk.
    Groet van ed

2. Roelof_l

Roelof_l

Lid geworden:
    30 jun 2015
    Er wordt in Hendrik-Ido-Ambacht naast de sporthal in het Baxpark wel eens gevaren. Soms ook met clubleden van de MBVA.
    Er is daar ook een soort steigertje om je schepen in het water te zetten. Een tijdje geleden zijn alle waterplanten uit de vijver gehaald. En je kunt makkelijk met de auto in de buurt komen.
    Volgens mij zit er in Ridderkerk ook een modelbouwclub die wel eens in open water (Rijnsingel) vaart in Ridderkerk.
    Groeten Roelof.

3. Rene Vliegenthart

Rene Vliegenthart

Lid geworden:
    1 okt 2017
    Hallo Ed,
    Ik ben lid van smvr te ridderkerk, kijk eens op de site.
    Elektrisch varen in de rijnsingel en wedstrijd zeilen op het waaltje bij de surf bocht.
    Aanstaande Zaterdag 12 oktober zeilen we voor het laatst dit seizoen, start om 10.00 uur tot 12.00 uur.

4. ron alders

ron alders

Lid geworden:
    23 jun 2002
    Ietsje verder rijden in Hoogvliet zit ook een vaarvereniging op Park de Heerlijkheid. Voor de website zoek modelbouwhoogvliet

5. Theodor

Theodor

Lid geworden:
    3 dec 2019
    En bij mbv Neptunus nabij de Waalhaven in Rotterdam, daar hebben we een vijver en een buitenbak achter het clubhuis

Deel Deze Pagina