VAARDAG LELYSTAD

Discussie in 'Duikboten' gestart door Deelder, 5 sep 2005.

1. Deelder

Deelder

Lid geworden:
    23 sep 2004
    De datum en lokatie zijn mij bekend,maarrrr..........
    Hoeveel mensen hebben zich opgegeven?
    Hoe laat gaan we beginnen?
    Gaat er "vergaderd" worden? Indien dat het geval is hoop ik zo kort mogelijk maar de benoeming van een driemanschap die de zaken voorlopig coordineert lijkt me wel wenselijk.
    Zijn er al kandidaten?
    Mijn suggestie: Voorzitter Lex, Secretaris Ukater en BdU Toneburst, maar of de mensen in kwestie daar zelf wat voor voelen??
    De vorige keer was er hulp van de Isis mannen bij het opzetten van tenten en tafels, mochten zij er deze keer niet zijn dan zal er toch hulp moeten komen van onze kant. (Noteert u mij maar)
    Gaat de BBQ nog door?
    Indien ja, waar, en hoeveel kunnen we betalen?
    Kortom er moet nog "teen en tander" geregeld worden lijkt mij en over 3 weken is het 25 september geweest.
    Cheerio,
    Mart

2. Lex Verkuijl

Lex Verkuijl

Lid geworden:
    30 okt 2004
    Hallo Mart,

25-9 in Lelystad is geen vaardag als zodanig. De bedoeling is dat we met een zo groot mogelijk aantal geinteresseerden in de Duikboot-verreniging samen kunnen bomen over hoe het één en ander gestalte te kunnen geven. Dat er daarna gevaren kan worden is mooi meegenomen.

De benoeming van de posten zoals je voorstelt komt zeker ook ter sprake. Ik ben gevleid dat je mij als voorzitter ziet, ik zet daar zelf echter nog een vraagteken bij. (werk, gezin, penningmeester en webmaster MBC Isis, boten bouwen..... zaten er maar 35 uren in een dag ... :wink: )

Maar inderdaad, voor je het weet is het zover. Nu iedereen weer van vakantie terug is zal er in het Modelduikboot-draadje nog wel het één en ander verschijnen.

3. toneburst

toneburst

Lid geworden:
    16 apr 2003
    Plaats rust....

als BdU pas ik me gelijk aan... Ik voel mij net als Lex behoorlijk gevleid met deze titel, maar laten we niet op de zaken vooruit lopen... Eerst is het zaak om de hele handel een beetje op orde te krijgen, want voor je het weet is't een handjevol, en dan komt er niet veel van....
    Mart is terecht een beetje bezorgd, want geheel tegen de verwachting in is er nog geen teken van R2B (return-to-base) van U-kater...en hij heeft toch aangegeven aan het einde van vorige maand zurück te wezen, en als het goed is, is hij degene die weet wie er nou precies van plan is zich te melden bij de meeting. En zonder hem weten we ook niet wat er nou wel en niet geregeld is v.w.b. de keu...
    Overigens kunt u mij eveneens noteren als 'stoelensjouwer alias vroegkomer-om-dingenp-klaar-te-zetten'. Kost wel wat moeite, maar gaat lukken.
    En varen doen we natuurlijk ook even!

Jos

4. Deelder

Deelder

Lid geworden:
    23 sep 2004
    Als het helpt wil ik Ukater best even telefoneren
    mart

5. Deelder

Deelder

Lid geworden:
    23 sep 2004
    vergeet het maar, hij staat niet in het telefoonboek.
    mart

6. U-Kater

U-Kater Guest

JOEHOE>>>>ICH BIN WIEDER DA!!!!

Sorry dat ik me niet meteen heb gemeld bij de "directie" . Ik heb inmiddels al weer een enerverend weekje werken achter de rug met 2 vroege diensten en drie nachdiensten achter elkaar als afsluiter. Had dus absoluut geen puf om dan nog eens achter de computer te gaan zitten laat staan om zinnige antwoorden op vragen te geven.

Ik heb de voorstellen in dit draadje gelezen en ben er ook voor om even pas op de plaats te maken. Ik had me aangeboden voor hand en span diensten en net als Lex zou ik willen dat een dag 35 uur had. Ook ik heb vele meesters die ik dien, maar niets is onmogelijk en dat was dus inderdaad de opzet, zoals Lex al schreef. Zoveel mogelijk man om eens te bomen over hoe, wat, waar en wanneer. Tot nu toe hebben zich een 10 tal mensen opgegeven, wat op zich niet slecht is maar gezien de opkomst in mei ook nou weer niet gigantisch is. O ja, voor ik het vergeet, een BBQ organiseren voor een 10tal mensen is voor mij absoluut geen probleem. Ik neem de spullen gewoon mee in de auto, MAARRR ....... ik stel het wel zeer op prijs als we de kosten daarna door 11 man delen. Ook ik hou namelijk aan het eind van mijn salaris nog een stuk maand over. ( Ik schat dat het ongeveer op 10 euries de man komt en ik hoop dat dit geen onoverkomelijk bedrag is)

Dus op 25-9 zitten we met zeker 10 man in Lelystad, komen er meer, dan delen we gewoon de voedsel- en drankvoorraad. Ik probeer in ieder geval rond 09.00 uur die dag in Lelystad te zijn en denk dat 11.00 uur een mooie tijd is om met e.e.a. te beginnen. Het BBQ'en kan dan 's middags om een uur of 3 starten. Ondertussen kan verder vergaderd woren of als we klaar zijn gevaren tot......... zeg het maar.

Nog even een andere mededeling: deze week ben ik vrij( Ja..alweer!!). Van deze week zit ik vanaf woensdag 4 dagen in Luxemburg( met mijn motor en vriendin) op zondag 11 september ga ik kanoen op de Dommel (heb ik ook georganiseerd als bestuurslid van onze personeelsvereniging) Ik ben dus weer "aanspreekbaar" op maandag 12 september. Voor dringende zaken heb ik van mijn baas een mobiel gekregen, daarvan is het nummer 06-46112717.

Mijn telefoon thuis is 0486-453109 en ja ik sta niet in het telefoonboek maar m'n nummer is niet geheim dus gebruik het maar gewoon.

Ik hoop met bovenstaande wat licht in de duisternis te hebben gebracht.

Groeten, "Sei gesund", " Gute Fahrt und Fette Beute" en tot ziens in Lelystad

U-Kater :D

7. toneburst

toneburst

Lid geworden:
    16 apr 2003
    Hoi Wiljan,

welkom thuis, en prettige vakantie. Wat voor werk doe je eigenlijke en hoe kan ik dat werk ook krijgen??????
    Veel plezier in Luxxxxembarf, en kijk uit voor de autobilisten zonder motor-rijbewijs...
    Schrijf mij maar op de lijst voor de barbekooi. Als ik toch verkwistend gas ga geven naar Lelystad maakt mij een Euro of 10 ook niet uit (moet je kijken wat een gemiddelde duiker-t kost, waar l...en we over?)
    Daarnaast nog even:
    Als zijn het er 5 die komen....als we gewoon niets doen wordt het ook nooit groter. Laten we in ieder geval een bruggehoofd slaan, kunnen we alleen maar groeien. MicroMagic.nl is ook zo begonnen.....

Jos.

8. Lex Verkuijl

Lex Verkuijl

Lid geworden:
    30 okt 2004
    Hoi Wiljan,

Ik ben er dan ook vroeg, met de sleutel! Als ik hier lokaal nog iets voor jou en/of de BBQ moet regelen hoor ik het wel. € 10,= lijkt mij ook OK

:celebrate: :proost:

9. Deelder

Deelder

Lid geworden:
    23 sep 2004
    Okay,alles is geregeld en mijn vragen zijn beantwoord.
    tot de 25ste.
    mart

10. vir niks ni bang ni boot

vir niks ni bang ni boot In Memoriam

Lid geworden:
    14 jan 2005
    hoi
    bij deze, de vir niks ni bang ni boot komt ook met vrouw en de boten op 25 sept. naar lelystad.
    groeten fred

11. Lex Verkuijl

Lex Verkuijl

Lid geworden:
    30 okt 2004
    Beste duikboters,

voor de volledigheid: die eerder genoemde 9:00 uur is aangepast naar 10:00 uur. Zoveel is er nu ook weer niet voor te bereiden. In ieder geval Wiljan en schrijver dezes zullen er dan zijn om de eersten te onvangen. 11:00 uur blijft als streeftijd om te beginnen het uitwisselen van de ideeën.

Mocht je zoiets hebben van hoe kom ik er ook al weer, de routebeschrijving staan op www.mbcisis.nl onder "vaarwater".

12. Rene Witteman

Rene Witteman

Lid geworden:
    12 aug 2005
    Beste Wiljan en Lex,
    Bij deze wil ik mij ook op geven voor de BBQ en ben om ca. 10.00 uur
    terplaatse met mijn zoon en 3 duikboten.

13. U-Kater

U-Kater Guest

Je staat voor twee genoteerd Rene of is je zoon ook formaat tuinkabouter?

Groeten,
    U-Kater

14. U-Kater

U-Kater Guest

Beste Bubbleheads,

Ik heb vandaag, 12 september, nog eens geinventariseerd wie zich nu officieel hebben opgegegeven om op 25 september aanwezig te zijn. Ik kom nu op een totaal van 10 man!!??
    Dit zijn:

Lex Verkuijl met vrouw en twee kids
    Wiljan Bakers
    Mart Deelder
    Ronald van Aalst
    Jos
    Fred Huijgens met vrouw
    Renee Witteman met zoon

Dit is niet overweldigend veel voor een "oprichtingsvergadering" met zoveel geinteresseerde fanaten. Mocht bovenstaand lijstje nog aanvulling behoeven laat het dan zo spoedig mogelijk weten !!.

Aldus en gegroet,
    Uw duikboot fanaat regelneef

U-Kater

15. Deelder

Deelder

Lid geworden:
    23 sep 2004
    Dat is inderdaad niet veel.Aan de andere kant vergemakkelijkt dat de besluitvorming.
    Misschien kan Lex de deelnemerslijst van 22 mei meenemen en iemand die nog lid is van de Subcommittee de Nederlandse ledenlijst.
    Hoop dat Wiljan lekkere sate kan bbq'en.
    Mart

16. vir niks ni bang ni boot

vir niks ni bang ni boot In Memoriam

Lid geworden:
    14 jan 2005
    een vraagje uit deze hoek is er wat voor de vrouwen te doen want wij zijn lekker bezig en zij hangen er maar bij en hoeveel vrouwen komen er mee want die van mij zegt anders heb ik thuis wel wat te doen want we kunnen er van uitgaan dat er niet in de zon gelegen word
    groeten fred

17. U-Kater

U-Kater Guest

Goed punt van Fred,

Mijn vrouw komt in ieder geval ook mee. Ze zei dat ze met de rest van de vrouwen mogelijk iets gezelligs in Lelystad zelf wilde ondernemen????? als ze was uitgekeken op ons geneuzel. (Is daar op 25 september nog iets te doen??)
    Haar vraag was dan ook direkt toen ze dit lijntje zag of jullie vrouwen "gezellig" waren.
    Ik weet het niet hoor, ik ben maar een eenvoudige duikboot regel fanaat.

Uw U-Kater

18. Heli-User

Heli-User Guest

Batavia of Factory Outlet (ook bij de Batavia)

19. Lex Verkuijl

Lex Verkuijl

Lid geworden:
    30 okt 2004
    Hallo,

This is Lelycity,

Op de eerste vraag, er is hier zoiets dat Batavia-stad heet. Dit is een Factory Outlet Centre van merkartikelen. Echte merken met leuke kortingen. Kleding, cd's, servies, sportartikelen, you name it! Op zich is dat leuk voor de dames om eens te bekijken. Of jullie ze daarbij geld of creditcards meegeven laat ik graag aan een ieders eigen beoordeling over ..... :roll:
    Daarnaast, in dit geval letterlijk, is er de Batavia-werf. Hier is een replica van het VOC schip de Batavia gebouwd, die daar voor de deur ligt en ook te bezichtigen is. Momenteel is men bezig de Zeven Provinciën van admiraal De Ruijter na te bouwen. Beide schepen trouwens schaal 1:1 :wink: Ook is er daar een sportmuseum en de tentoonstelling Het Nieuwe Land, over hoe de polders zijn ontstaan.
    Of deze laatste drie 'uitjes' iets voor de dames zijn is wederom ter eigen beoordeling. Dit alles is vanaf het vaarwater makkelijk te bereiken. Jeetje, het lijkt hier wel een VVV-kantoor ...... :lol:

Op de laatste vraag een makkelijk antwoord, de mijne is erruuuug gezellig!!!!! Al 16 jaar mee getrouwd, tot volle tevredenheid! (ja, ze staat mee te lezen...) Maar ik denk dat de dames het heus wel met elkaar kunnen vinden, ze hebben in ieder geval één gespreksonderwerp gemeen, die mannen met hun duikbootverslaving.

@ U-Kater,
    Ik heb nog een aanmelding voor de vergadering, Henry Bos, een Isis-clublid dat ik met het duikbootvirus heb besmet.

20. mdejong

mdejong

Lid geworden:
    8 mei 2005
    Lex,

Hoe heb je dat virus overgebracht? Ik hoop niet door te kussen :wink:

Groetjes:

Mathijs

Deel Deze Pagina