Vaardagen voor 2011 op het Zilvermeer in Mol België 18-19 Juni 17 Julie 18 September Inschrijven is niet nodig gewoon komen om te varen of te kijken gr raf
hallo verleden jaar hadden we eerst 17 april op de lijst staan maar deze is in januarie reeds veranderd daar we dan ook met dortmund zitten en dan zijn er veel duitse leden in dortmund daarom is de datum naar 10 april verschoven gr raf
hallo benny staat toch reeds een paar maanden op de site hoor LOL http://users.telenet.be/bmsa/bmsub/Vaardagen.htm kom je ook 29 mei naar genk ???? dag-van-het-park-29-05-11-a gr raf
gvd. mijn pomp heeft het nu al begeven. had raf (helaas) toch gelijk. dus ik weet nog niet of ik morgen kom maar de wolf blijf in ieder geval thuis.
@Marc2 Wolf gewoon meenemen! en het lood ook. 1 keer zal ze toch in het water moeten, waarom dan niet morgen op een mooie dag in Mol?
lijkt me weinig nut hebben om de boot nu te gaan trimmen. ik heb nu een kavan pomp besteld en om die er in te krijgen zal heel de indeling van de boot waarschijnlijk weer veranderd moeten worden lijkt mij. en dan zal er van het trimmen wel niet veel meer kloppen
hallo ik kan een reserve kavan mee brengen maar inderdaade dan zal je wel alles moeten her schikken en dit is niet plezant om op zo een manier gelijk te hebben als je de pomp open maakt zal je zien dat er echt brol in steekt van plastieke tandwieltjes en ook hoe het defect is geraakt die as is echt heel scherp en snijd zo door het plastiek heen ik heb het ook door ervaring moeten leren hoor maar ja spijtig van het geld elke keer weer gr raf
hallo prachtige vaardag geweest vandaag en veel volk duitsland was niet tegenwoordig daar ze aan het opbouwen zijn voor de beurs in dortmund foto's volgen in de week gr raf
vaardagen 2013 in mol Goeie dag Hier de vaardagen voor het jaar 2013 in Mol zilvermeer laan 2 Eerst een beetje uitleg We hebben een nieuwe uitbater van het centrum (D-Center)het vroegere Atlantis Na een lang gesprek hebben we kunnen bereiken dat voorlopig alles (buiten een plaats verschuiving) bij het zelfde blijft voor dit jaar. De menu kaart gaat heel wat minder zijn (biefstuk friet staat er niet meer op). Dus daar zoeken we nog naar een oplossing (Franstalige vrienden hebben die reeds verleden jaar gevonden). De straat voor het D-Center wordt auto vrij en de tafels verhuizen naar de overkant van die straat. Wat met zich mee brengt dat we tenten gaan moeten mee brengen want zo de losse tafels vind hij geen zicht hebben???.Dus we krijgen een transport probleem ik ga minder boten kunnen mee brengen. Wel zou ik willen vragen dat er een paar mensen mee helpen afbreken op het einde van de dag (dit hoeft geen uren te duren en vele handen maken werk licht). Het gaat over de tenten want zo 6 meter neer leggen met maar 2 personen is nier plezant en leid op lange duur tot schade aan het materieel. hier dan de vaardagen 7 April 12 Mei 15-16 Juni 22 september De rest van de evenementen kan men op de B.MSA site bekijken . Home En daar is men ook steeds op welkom Groetjes het bestuur
hallo op 27 oktober is het poolrun in zutendaal aanvang is 10.00 uur en het einde zo rond 16.00 het adres is "daalstraat 114 zutendaal belgië" de kantine is open en er is lekkere soep te verkrijgen tenten en tafels worden door ons verzorgd zowel voor groot als klein we hebben een plaatsje reclame reeds in de kranten gemaakt Poolrun (Modelbouw) T'soetedal Zutendaal - Hbvl.be gr raf
was er ook iets van een rommelmarkt ?? meen zoiets gelezen te hebben ergens. tanks drones en heli's ??? wordt een druk dagje.
hallo marc dat was de planning maar door het laat op het jaar zijn hadden we echt maar weinig inschrijvingen daarom hebben we gezegd dat als ze alsnog willen komen dit geen probleem is want we hebben de plaats maar we gaan er geen reclame rond maken tanks zullen er zijn en drones waren er verleden keer ook nu komen er nog een paar heli's bij als het goed is van die 3D stunt dingen wat zeker niet mijn ding is jij hebt toch ook zo een paar zaken op wielen dacht ik dus geen probleem mee brengen die handel je auto moet toch dezelfde km maken ook als hij maar half vol zit en er is plaats genoeg gr raf
ik ga echt niet alles mee nemen raf. en vooral het nieuwste niet. een tank of zo zal nog wel gaan maar daar valt nog niet veel aan te zien.