Dag, geloofde het eerst ook niet,maar blijkbaar heeft de Stroep die druk daar weerstaan.Via kabel besturing heeft de Stroep 13bar moeten doorstaan. Maw,120meter diep!!!!! Grtjs,Marc3.
Marc3, dat is wel erg veel he. Hebben ze zich niet vergist met de diepte? Dat is toch niet te geloven zo diep. Hein
Dag Hein, ik geloofde het eerst ook niet. Blijkbaar is het toch zo. M'n beste vriend Raf,heeft het mij laten lezen. Ben nog altijd vol ongeloof. Grtjs,Marc3.
hallo ja die 120 meter was juist ik heb er nog voor terug ge smst om zeker te zijn die stroep is uitgerust geworden met een diepte meter zodat ze tijdens de duik kunnen zien hoe diep ze zitten die zwitserse meren die zijn echt wel dieper dan je zou denken maar om iets te zien moet je het blijkbaar niet doen want op die diepte is niks te zien en moet je het alleen hebben van je verlichting die je mee hebt zo donker is het daar toch stevig zo een pvc T stuk gr raf
bij sommige is er iets verkeerd gelopen met de mail er gaan weer mails rond die niet volledig zijn en dus is het adres niet mee gekomen van de poolrun het moet zijn waarschijnlijk is er een fout geslopen in de uitnodiging van de pool run 20 september 2015 Hoeverweg 87 opglabeek dit kon je eventueel wel vinden door op de link van wilhelmtell te klikken maar alsnog hier de rechtzetting gr raf hopelijk word dit nu mee gecommuniceerd en mogen we veel deelnemers verwelkomen
infuuszak een behoorlijk stukske kunnen opschuiven en de kont is ( nu nog wel ) ook iets zwaarder. ben benieuwd zondag.
Raf, is het niet Opglabeek? Je schrijft, Hoeverweg 87 oplabbeek Maar het moet toch Hoeverweg 87, Opglabbeek zijn, of niet? Hein
ja gelijk vriend ik zal het veranderen als ik dat nog kan ik moet eens naar een nieuw toetsenbord gaan uit kijken want dit vertoond de laatste tijd meer en meer gebreken sommige toetsen moet ik harder drukken dan normaal eens op zolder kijken of ik nog een heb liggen maar ook da stom geel kleurtje dat je krijgt als achter grond waar je aan het typen bent is nu niet echt bevorderlijk om goed te lezen wat er moet komen te staan gr raf
zo de dag is voorbij .en het was uitzonderlijk mooi weer er kwam een filmploeg van VRT (nationale TV )en we hebben dan een mooie reportage gekregen als ik de link gekregen heb dan krijgen jullie ze wel te zien.er was veel volk aanwezig en de tafels stonden goed vol maar er waren vandaag enorm veel duikers zodat het je weg zoeken was gelijk in een mijnen veld marc2 zijn boot had problemen maar sorry vriend echt geen tijd gehad vandaag om er naar te kijken maar zoals gezegd het zal wel de accu zijn die aan het nalaten is freek sorry voor je periscoop maar ik kon echt niet meer stop komen nu had ik toch water in de boot zekers want er was meer dan 1 liter water binnen gekomen ik wilde natuurlijk voor de tv mensen wat stunten en da loopt dus nie goe af met de skipjack de orka had ik dan op voorhand geprepareerd dat hij na een tijd je in twee stukken zou gaan wat ook gebeurde dit gaat zeker mee in de reportage komen want zulke zaken willen ze laten zien ik had een extra stukje schuim in de deksel gestoken zodat hij zeker bleef drijven al met al een mooie dag en marc is weer eens tot een 8 meter kunnen gaan daar hij nu weet dat de boot het diepste punt kan hebben in het meer zonder problemen gr raf
was geen enkel probleem meneer raf. ik heb maar kort kunnen varen maar ik heb me prima vermaakt. waarschijnlijk een fout gemaakt met de instelling van mijn lader. jammer dan. volgende x beter. maar de accu van mijn zender is wel naar de eeuwige velden. vol in nog geen 10 minuten kan niet kloppen. maar eens bij de hobby koning gaan shoppen. en ook nog leuk kunnen crossen met de inferno. en dat terwijl iemand er niet eens gas mee durfde te geven. ahahahahahaha
geen probleem als ze nu eens een printje op de markt brachten dat je een lipo in je zender kon zetten was dat probleem ook opgelost gr raf