hahaha inproductie om zo te zeggen hé maarten ik heb een heel kleine nodig omdat ik in een paar boten last heb om die van norbert er in te krijgen en of ik er voor derde ga bouwen ?? dat zullen we dan wel zien er blijft veel te programmeren voor alles werkt zoals ik het wil en als je dan ziet dat een andere ontvanger reeds problemen geeft dan blijf ik liever van productie vanaf gr raf
Raf, Kon je geen pb sturen. Maar heb even een vraagje aan je, wat heb jij in je testbak voor zeil liggen. Is dat gewoon bouwzeil... Eric
dat is een zeil wat ik hier bij de lokale legerstock heb gekocht het is een dik soort van rubber met draad versteviging er tussen het gaat een jaar of 5 mee en dan is het versleten ik denk dat het door de uv straling komt dat het daar niet zoo goed tegen kan kost iets van een 50 euro dacht ik gr raf
waarom weer problemen met de shark ? moter zat weer vast maar is wel op eigen kracht weer los gekomen.
tja marc we hebben haast wel allemaal iets defect gekregen vandaag ik een pomp verbrand en hopelijk vind ik een losse motor om die te vervangen gr raf
denk dat het een 6 volt pomp was die ik op een 3S lion heb laten draaien en ze maakte reeds een heleboel kabaal toen ik begon dus ???? gr raf
Gebeurt wel vaak he Raf. Maak een boot nu eens helemaal af en werkend voor je met de volgende begint. En controle. Hein
hoi hein deze was af en vaarde reeds geruime tijd zonder problemen LOL maar door dat de Nmh cellen steeds slechter worden en duurder was ik reeds een jaar geleden over gestapt op die lion accu's en daar had ik dus geen problemen meer mee buiten nu zondag opeens wel duiken maar dan einde verhaal ik ben nog wel aan de kant geraakt omdat de boot alsnog kon varen dus dat was niet het probleem alleen nu een 12 volt 300 type motor vinden in china heb ik ze gevonden maar ik moet ze met de 100 stuks tegelijk kopen en das een beetje veel ik heb nog motoren liggen maar die zijn ofwel te lang en de as is te dik conrad heeft wel nog een 12 volt pomp die dezelfde is als die ik heb dus indien geen nieuwe motor te vinden is deze maar bestellen gr raf
Ik kan al 2 of 3 jaar varen met mijn sleepboot, maar de kinderziektes zijn er ook nog niet uit. Het blijft een prototype.
Raf, wat is dat voor een diameter die motor. Stuur me de gegevens eens toe dan kijk ik hier in de la. Hein
hallo Hein er is reeds een motor onder weg en ook het probleem gevonden denk ik het tweede tandwiel moet op een as zitten en deze is in plastiek deze is gewoonweg weg gesleten na al die jaren ik heb deze nu vervangen door een messing as en ik voorzie een NTC weerstand op de motor die verbonden word met de processor die het duiken regelt als de motor te warm word dan komt de boot aan de oppervlakte en weigert nog te duiken het is geen mooie oplossing maar wel eentje die gaat voorkomen dat de motor nog eens in de soep draait wel gemakkelijk als je zelf de regelaars bouwt dan kun je der nog aan veranderen wat je wil stekker af koppelen en een nieuw printje er op klikken en klaar gr raf
Gisteren bij het diep duiken,bezoek gekregen van de karpers in het zilvermeer. Dit zijn echt geen kleine jongens hoor. Grtjs,Marc3.