Ik vond het ook een prima dag, mijn O-1 heeft twee keer goed gevaren, perfect op periscoop diepte. Toch is ook de O-1 nog niet geheel af, ik had de drukschakelaar die de slangenpomp uitschakelde afgekoppeld omdat deze vaak te vroeg schakelde. Daarom moest ik bij het vullen van de duikzak oppassen dat de druk niet te hoog werd. Op advies van RAF en Norbert ga ik toch maar een soort schakelaar bouwen onder de zak. De magneetschakelaar die ik nu heb ingebouwd werkt prima, de boot hoeft de hele dag niet meer open! Het was weer een prima dag met veel boten, veel deelnemers en erg veel adviezen! Freek
da van norbert en ikke noemt men ervaring freek en zelf veel naar de kl**en gedaan om het eindelijk zelf te geloven LOL gr raf en inderdaad een mooie dag geweest
Dag, foto's van het duikboottreffen,zondag,aan het zilvermeer in Mol. Grtjs,Marc3. Raf,die plaat die wij gebruiken is styreen. Grtjs,Marc3.
Dag, zondag is de Stroep in aanvaring gekomen met een snelle duikboot. Hier een foto van voor de impact. Gevolg,camera de dieperik in. Foto van de vriendelijke duiker die gaan zoeken is geweest en gevonden. Ben die man nog een pintje verschuldig. Grtjs,Marc3.
zwaar trasport op het thor park vandaag was er meer volk dan gisteren en hebben er een heel deel kinderen kunnen varen ook veel interesse naar de techniek in de boten maar de barbie in de skooter trok het meest e aandacht stik moe ben ik er van en ik voel mijn voeten niet meer gr raf
alles gaat zijn gang Harm .juist een beurs achter de rug maar wij mogen niet klagen voldoende interesse vooral wat de frees machine aan gaat want die had ik mee en ik kan steeds mooiere en betere delen maken dus het gaat steeds positiever gr raf en naar zondag toe aan het werken voor de duikboten in mol
hoi freek geen probleem het motto van de club is alles kan en alles mag maar moeten niet Hoeverweg 87 B- 3660 Opglabbeek nog eens het adres en we beginnen rond 10.00 uur en gedaan wanneer we de tenten beginnen op te plooien gr raf en tot dan