Raf, de romp is van oorsprong bedoelt om een C-Classe van te maken. Van deze romp voor de bouw van een C-Classe te maken is dit model gemaakt. Hein
Het lijkt wel of de bouwer gewoon twee zadeltanks van een type 7 gebruikt heeft om dit te maken het blijft een raar ding gr raf
Raf, hoe is het met die Belgiëse boot die jij wilde bouwen uit de Grote Oorlog? Op belgian-navy.be vindt ik er niks meer van terug en ik hoor je er ook niet meer over. En dat model wat gebouwd is zijn geen zadeltanks hoor. Bekijk het maar eens goed. Hein
die boot licht stil hein omdat ik nu met het probleem zit dat ik geen grote boten meer wil gaan bouwen alles boven de 1.50 vind ik qua transport nu te groot aan het worden de foxtrot word afgewerkt en dat zal de laatste grote boot zijn die ik gebouwd heb gr raf
Raf, je kunt die boot toch ook kleiner bouwen, bv 1 meter. Of heb je de gegevens er niet van. Welk nr was het alweer? Ik had het toen opgezocht. Hein
ja ik heb de plannen van de boot dat is niet het probleem maar op 1 meter word alles wel heel klein want het waren toe wel heel erg grote boten gr raf
Raf, wat is dat voor onzin? Je bouwt een boot toch op schaal na, en niet op ware grote. Dan zou een Thyphoon ook niks zijn als die maar een meter is. Je hebt zelf een hoop van die kleine dingen die ook 30 tot 50 meter en langer waren. Zo ben je wel snel klaar als je naar de lengte van eer origineel kijkt. Hoe is het met die hele grote die je moest bouwen? Hein
die staan in hold ze hebben de subsidie nog niet rond gekregen een andere film kreeg voorrang maar het is niet uitgesteld alleen verschoven naar volgend jaar voor de rest is het geen onzin wat die boot aan gaat maar weer mijn fout het is een enorm gedetailleerd plan dat ik heb en natuurlijk met de nieuwe machine zie ik weer veel meer mogelijkheden die ik zou willen toepassen maar dan word de schaal weer te klein en kan ik wat ik wil proberen te doen weer niet maken uitstel geen afstel eerst nu kleintjes maken die snel af zijn gr raf
Dag, fijne dag geweest in Veldhoven. Heel druk geweest. Aquarium had veel bijval,zowel jong als ouder,wilden eens met een duikboot varen. Marc.
ja een van de betere beurzen en zeker veel plezier gehad ook de plastikscale mensen eens kunnen laten zien wat er aan werk in steekt tegenover wat hun bouwen /in elkaar zetten wij vallen 99.99% onder scratche building en daar kruipt toch meer werk in we kunnen als bouwers enorm van hun leren wat schilderen aan gaat hoor want ze maken mooie zaken hier een impressie van wat er nog aan mooi's te zien viel en ik tijdens mijn korte wandeling over de beurs heb kunnen opmerken er was enorm veel meer te zien maar dan had ik meer sd kaarten moeten mee nemen en was het haast onmogelijk om dit hier allemaal te posten ik ga der een filmpje van maken dat is handiger om te posten gr raf
Hoi Raf, heb er nog velen,van je haai en grundhai. Die komen er eerstdaags op te staan. Pistontank van de Stroep werkt,maar??? Grtjs,Marc.
héu van mijn haai kun je der geen hebben want die heeft niet gevaren en wat is er met de piston tank ??? wat dan nie werkt gr raf
Dag, ben een hoop foto's aan't opruimen. Deze toch nog even op het forum plaatsen en de rest in de kliko. Grt,Marc.