weet ik zelf ook niet raf. waarschijnlijk met het achteruit naar beneden gaan de bodem geraakt. ik heb wel een paar x tegen de kant gezeten maar dat ging niet zo hard. maar als de boot hinderlijk in de weg ligt haal ik 'm wel op. na het afhandelen van de kosten natuurlijk.
ze licht niet in de weg hahaha ik wil ze nog mee nemen naar ciney om daar een beetje op de beurs mooi te mogen zijn komt ze ook eens in een ander land hahahahaha gr raf
de foto's die brecht genomen heeft voor de camera accu plat was https://www.facebook.com/media/set/...1073741844.350879571671809&type=3&uploaded=15 zoals te zien hebben we niet echt heel veel slecht weer gehad buiten 1 grote regen bui rond 12.30 was het wel koud maar soms kwam de zon er ook door gr raf
hallo deze data zijn nog NIET goed gekeurd en er staan er ook nog van 2013 tussen dus goed kijken en lezen wat er staat alles met MOL en de poolrun zijn met duikboten de rest kan ook met een duikboot maar dan is het op een park vijver en geen helder water nogmaals dit is een voorlopige kalender die nog verder moet uitgewerkt worden Mol zilvermeer laan 2 6/04/2014 Dortmund duitsland Genk dieplaan 2 werkschepen dag 27/04/2014 Mol zilvermeer laan 2* 11/05/2014 Mechelen zennegat * 19/05/2014 Hoogvliet werkschepen Herikweg 7 29/05/2014 Biddinghuizen subsail* 20/05/2013 Genk dag van het park molenvijvers genk 25/05/2014 speed leopolds burg 1/2/06/2013 Genk grijze schepen dieplaan 2 genk 15/06/2014 Mol zilvermeer laan 2 21/22/06/2014 Genk pannekoeken dieplaan 2 genk 3/08/2014 Geel Den Aard Paviloinsraat 23/24/08/2014 Ssmb boom* 31/01/09/2013 Mol zilvermeer laan 2 7/09/2014 poolrun zutendaag 21/09/2014 affligem 4/5/10/1014 soepvaren fender 9/11/2013
plak er een datum op Jan dan zet ik hem er bij normaal beginnen we in galderen of in vught met het openen van het seizoen maar dit jaar is het niet geweest mijn gedacht gr raf
hallo de kalender begint vorm te krijgen en het gaat voor 2014 niet gemakkelijk zijn op de dag van het park krijgen we ook de verkiezingen in belgië en of deze dag gaat verschoven worden ???? voorlopig is daar nog niets over te vinden op het net gr raf
hallo zo alles is haast in orde gebracht voor de tentoonstelling nog een paar kaartjes printen en in de plastiek zetten en dan met marc drie dagen op de tentoonstelling staan gaat goe komen mijn gedacht want als er veel volk komt dan is het natuurlijk plezant om over onze boten te kunnen vertellen normaal was het een 3 man's tentoonstelling maar brecht had andere verplichtingen (ouder hé maar je kan niet zonder) de planning is dat ik vrijdag reeds ga oprijden en dan de tafels en dergelijke reeds ga zetten marc komt dan zaterdag morgen om nog mee te helpen met het aquarium en zijn modellen een plaatsje te geven de planning was om eerst zaterdag samen op te rijden maar ze hebben de begin en eind uren van de tentoonstelling aangepast(9.30 open -18.30 dicht) we zouden dan maar 1.30 hebben om alles op te bouwen en dat is haast een onmogelijke zaak om dan alles klaar te hebben het gaat zowat de zelfde opzet zijn als in affligem omdat we dan daar goed het over zicht kunnen houden omdat de bezoekers door onze stand heen mogen lopen we doen dit nu reeds een paar jaar en ik moet zeggen dat het wonder baar goed lukt en we daar nog geen enkele keer schade door hebben gehad aan onze modellen transport schade is een veel grotere oorzaak van schade maar dat ligt aan onze goeie belgische wegen gr raf
oef de dag zit er weer op met twee man is het minimaal wat bezetting aan gaat je komt handen, ogen en monden te kort (ja zelfs ikke hahaa) maar het was een goeie dag en het was zo 1.30 voor we het wisten lunch moest afgehaald worden tussen 11 en 12 uur maar gelukkig nog gekregen de mensen staan verwonderd bij de eenvoud van marc zijn stroepen en schoen doos en de andere modellen vinden ze heeeel mooi en zeker dat er veel werk is aan geweest dat ze allemaal kunnen varen en duiken zowel groot en klein dat laat ze met verbazing staan kijken want dat zulke mooie boten dan ook nog het water in gaan dat vinden ze zonde dat er iets mee zou gebeuren tevreden en ontevreden bezoekers het is niet zo een grote beurs maar er staat toch haast voor iedereen wat niet over dreven verkoop standen en maar twee club's met boten vliegtuigen alleen plastiek scale en geen demo's met die quad dingen of zo als je natuurlijk juist daarvoor komt is het een mislukte beurs morgen nog een dag en dan alles inpakken en naar huis hopelijk op 2 uur alles ingepakt en klaar voor de rit groetjes raf
goeie morgen de datums voor België wat duikboten aan gaat zijn goed gekeurd eerste dag op 06/04/2014 tweede dag 11/05/2014 derde dag 21-22/06/2014 laatste dag 07/09/2014 en dan de pool run voor alles wat met met modelbouw te maken heeft 21/09/2014 groetjes het bestuur B.MSA
Goeie morgen allen wanneer gaat VUCHT door dit jaar ?????? of slaan we dit jaar ook over?? Allee mannen word eens wakker hé eerst zeggen dat we veel varen en nu is er buiten biddinghuizen in holland niets te doen galderen is ook niks ,vucht ???blijkbaar ook niks tja dan moet je ver rijden als je zelf niets inricht hé komaan gaan met die banaan en doe een vaardag HalloOOOOOOOOOOOOO iemand daar klop klop gr raf
Hallo Marc nee met mol is er niets mis maar als zomaar twee dagen weg vallen is dat toch wel veel . en in nederland is het veel gemakkelijker iets te regelen met de plaatselijke besturen dan hier het was altijd plezant al heb ik toch een paar keer haast een hart infarct gekregen . vooral peter hebt daar al een paar keer de oorzaak van geweest LOL gr raf
Even een upje niet vergeten dat het zondag 6 april de eerste vaardag in mol gaat zijn aanvang 10.00 uur en wanneer het gedaan is dat hangt van het weer af maar ze hebben redelijk weer voorspeld gr raf en tot aan het water. marc je george komt mee en de brievenbus ook