Hallo ronny staat reeds in de BMSA kalender kalender en als jullie je vervelen zijn jullie bij deze ook altijd voor alle komende jaren uitgenodigd op de werkschepen dag in genk das op 27/04/14 hier de link naar de dag werkschepen-belgi%EB elke andere club of enkeling die eens wil komen trouwens ook het is geen select groupje dat daar aan mag deel nemen maar gewoon iedereen met een boot is welkom. en is het nu eens geen werk boot is dat ook niet erg want aan alle boten word gewerkt. gewoon een plezante dag is wat het moet zijn en voor sommige die het niet kunnen laten zullen we een paar boeien in het water kieperen .µ gr raf
zondag 11/05 in Mol de weer voorspelling was niet optimaal maar we gaan niet klagen hier de foto's Marc had het presies een beetje koud de U2540 had weer nukken en die dure regelaar/stabilisator gaat er uit en word vervangen door een gewone ltr3 en dan hoop ik van fatsoenlijk met die boot te kunnen varen .want zo is het huilen elke keer ik aan het water ergens kom. peter met zijn madam is ook nog geweest en marc 2 ook nog maar die zullen wel op de foto's van marc staan en die komen straks als het goed is peter heb je de skip al reeds getest ???? hopelijk ligt de fout hier bij mijn zender en niet bij de ontvanger. Marc2 ik ben nog vergeten vragen hoe vaarde de brievenbus nu ???? buiten dat ze buiten bereik geraakt was??? ze heeft wel wat tijd nodig om te duiken maar dat komt door de 7.2 volt die er maar in de boot zit. anders volgende week in leopolds burg dan hebben we het basin om te testen wat veel veiliger is dan open water gr raf en diegene die er niet waren hadden ongelijk
nou raf de boot rammelde toen ik thuis kwam. blijkt er wat lood los gekomen te zijn van de achterkant.
Hallo vriend 12 april 2014, 16:15 toen had ik die posting gedaan dus toen een tijdje terug gelde die datum reeds. nu is die reeds voorbij dus je reactie is een beetje laat voor de rest alles goed ginder in noord nederland ??? en is die kleine nu reeds aan het werk ?? al is het geen kleine meer maar een flinke dame doe ze de groeten en misschien tot in keulen gr raf
Dag. 11 mei,dagje Mol,was een zeer geslaagde dag,ondanks het slechte weder. Geen regen,maar wel veel wind. Hier alvast enkele fotos,de rest komt eraan zodra mijn vriend Raf het SD kaartje heeft.Grtjs Marc 3.
ha da zijn schoon foto's van in het water ge ziet dat die resolutie best te doen is nu en je kunt meer foto's maken op 1 kaartje shjik hé die stroep daar onder aan den trap gr raf
Raf, je hebt gelijk ik had niet op de plaatsings datum gelet. En de "kleine" wat betreft lengte wel maar voor de rest, ze is al 31 jaar. En geen werk door de bezuinigingen. En dan weer te oud of weer te weinig diploma's of te weinig werkervaring. Gratis werken oftewel zo als ze het zo mooi noemen, "vrijwilligers werk", dat kan wel. Maar daar pik je wel het werk mee weg voor mensen die een gezin moeten onderhouden. Hein
Dag Raf, Bedankt voor je deskundige hulp. Foto's is ok,maar die filmpjes kan ik weer niet openen. Het filmpje van Olaf z'n Turtle,is prachtig. Past het jou als ik het SD-kaartje morgenavond breng? Grtjs,Marc 3.
hier een kennis die 19 jaar is en voor bureel werk ging horen te oud en niet genoeg ervaring ???????? @ marc ja kom maar langs maar niet te laat want anders reclameerd myriam weer heel de avond vanaf 2.30 kun je langs komen gr raf
filmpkes zoals beloofd hans zijn boot in zijn ellement moeten geen woorden meer bij zekers want als je deze nu nog niet kent ?? bij deze de stroep in actie. hans zijn nieuw gemonteerde camera zodat hij nu ook kan mikken volgende update een harpoen geweer ???? hier vind je de foto's https://www.facebook.com/photo.php?...022.1073741837.100001264753423&type=3&theater gr raf
ja heb ik Antwerpse steenweg 143 je ziet de yacht haven daar tegenover liggen NIET aan dat huis gaan bellen aub want het is niet in dat huis LOL maar je zal de tenten wel zien staan aan de kant daar je moet een straatje in rijden en dan kom je daar uit we zullen daar rond 10.00 uur beginnen maar het gaat heel de dag door gr raf
Mooie foto's en filmpjes mannen Zeg, die sub in dat eerste filmpje van Raf, word die gesponsord door GoPro ofzo ?
ik moet er toch eens iets aan gaan doen zodat ik als ik iets van de club post die te onderscheiden valt van wat ik zelf post misschien een BMSA naam aan maken zodat dit wat duidelijker word mods laat eens horen of dit kan aub het is niet ikke die de filmpjes maakt maar de leden zelf en ik mag ze dan hier posten en om het nog wat ingewikkelder te maken soms maak ik er ook gr raf