Vacatures, Vacatures…

Discussie in 'NVM Nieuws' gestart door NVM Redactie, 30 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NVM Redactie

NVM Redactie

Lid geworden:
    30 okt 2019
    In de NVM nieuwsbrief 2024-4 is uitgebreid ingegaan op de capaciteitsproblemen bij het bestuur en de redactie van de NVM. Hierover is meer te vinden in het verslag van de Algemene Ledenvergadering. Dit is op te vragen bij de secretaris van de NVM. info@modelbouwers.nl

Door het vertrek van Robert Schotman is de functie van voorzitter vacant, evenals die van de secretaris. De redactie al geruime tijd op zoek naar een redacteur scheepsmodelbouw en ook voor spoorwegmodelbouw en werkplaatstechniek zouden we graag weer een redacteur willen hebben. Tenslotte wil ik na
    tien jaar mijn taak als hoofd- en eindredacteur beëindigen. Als de vereniging NVM er niet in slaagt om een nieuwe redactie te formeren die invulling kan geven aan de uitgave van De Modelbouwer, bestaat er een gerede kans dat De Modelbouwer vanaf 2025 niet meer zal verschijnen. Daarmee doen we een dringend beroep op de leden van de vereniging om zich aan te melden voor één van de genoemde functies. Meer informatie hierover kan bij mij verkregen worden: gjvolgers@onsbrabantnet.nl

Voorzitter vereniging NVM
    Secretaris vereniging NVM
    Hoofd-/eindredacteur
    Redacteur scheepsmodelbouw
    Redacteur Spoorwegmodelbouw
    Redacteur Werkplaatstechniek

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina