na enige rijdemo's en de prachtige filmpjes op You Tube en de mooie foto's alhier te hebben gezien van al die mooie trucks met de meest uiteenlopende soorten lading van zand, grind, containers, buizen, staalbalken voertuigen, tanks e.d. moest ik ook iets verzinnen voor op de flatbed. mijn idee wast kisten, ik ben hiermee uit gegaan van houtenTheedoosjes welke je voor enkele euros kan kopen bij Xenos in verschilende afmetingen hier zijn ze reeds voorzien van grondbalkjes van 8 x 8 mm van de Gamma lijm het deksel dicht met witte houtlijm en na enkele minuten drogen kan je de scharnieren en sluitin verwijderen (de overgebleven gaatjes later met kneedbaar hout opvullen) rondom voorzien van balsalatjes van 8 x 1,8mm (te koop bij goede modelbouwwinkels) en klaar is de kist... met spanbandjes op de Flatbed trailer vastzetten en je heb een leuke goedkope lading voor je truck alle hoofdrolspelers bij elkaar..... het enige waar ik nog geen oplossing voor heb gevonde is het aanbrengen van markeringen op de kisten. sugesties en tips zijn hierover zeer welkom, andere op- en aanmerkingen natuurlijk ook
leuk gevonden zo de lading markeringen kan je met kinder stempel sets proberen vraag bij speelgoedwinkel eens je kan met die dingen zelf eigen teksten maken of oude datum stempels misschien of met fijnschrijver heeel voorzichtig met vaste hand wat er op zetten
Leuk idee! Je kunt het proberen met warmte(soldeerbout ofzo) krijg je van die legerkist belettering mee. Gewoon malletje maken, tekenen met potlood en met de soldeerbout soort van branden, geen correcties mogelijk dus moet in 1 keer goed Met fijn schrijver denk ik dat je uitlopers krijgt van de inkt of niet Markioo? of malletje van papier maken met de tekst en er met een kwast overheen, niet te dik en direct het velletje weg halen anders krijg je druipers, en het papier strak erop houden(mijn favoriete manier)
HOI. met de acrylverf uit de tube kan je ook stempelen. van papier een malletje maken. dan met een (schuur)sponsje of de kop van een rollertje was verf oppakken en daarmee is te stempelen of tamponeren. groete Peter