veel kapot

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door dikketienes, 6 okt 2003.

1. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
    heei iedereen
    ik heb een paar manden een nitro auto maar hij heeft meer stil gestaan dan gereden dat komt omdat er zo veel kapot gaat lich dat aan mijn rijstijl of hebben ze de auto verkeert in elkaar gezet het is voral slijtage
    gr dick

2. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    als het vooral slijtage is dan ligt het aan het vele rijden wat je doet. Als je niet veel rijd is het de kwalieteit van de auto denk ik.

welke auto is het en welk merk?

3. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
    het is een carson stormracer
    maar echt supper veel gereden heb ik er nog niet meei vin ik

gr dick

4. Anonymous

Anonymous Guest

Misschien je rijstijl...Omdat ik heb gelezen dat je voorwielophanging naar de knoppen was..Dat gebeurd niet zomaar ;)

5. Ben Postmus

Ben Postmus

Lid geworden:
    29 jan 2003
    'k Ben in het bezit van een Carson 4wd 2peed 1:10 onroad, maar bij mij brak de voorwielophanging ook al af.... en bij iedereen die ik ken met een carson. Opzich leuke autootjes maar die voorwielophanging hadden ze meteen wel mee kunnen leveren in aluminium. Is dus wel een beetje een carsonkwaal, is gewoon niet sterk genoeg voor de behaalde snelheden. Na vervanging door alu versie nooit meer problemen gehad.

6. Anonymous

Anonymous Guest

Dan ligt het misschien aan de kwaliteit van het materiaal.. Dan kan je beter , zoals Ben zegt Aliminium pakken!

7. vazkhor

vazkhor Guest

@d-max ... ja want aluminium buigt tenminste!! .. (behalve 7075 T6 kwaliteit dan mischien)

en wat betreft de carsons ... het blijft een beetje een skoda he ... dat merk je gewoon als je er "lomp" mee om gaat.
    Als je nou van die grafiet armen kan krijgen dan zou je ze eens een minuutje kunnen koken, dat scheelt al heel veel (ook voor de HPI fans)
    Wat betreft alu ... niet doen tenzij het echt goede kwaliteit is ... alu buigt namelijk waar plastic breekt ... en voor je het weet is er nog meer kapot dan alleen dat armpje.

8. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
    ja ik zit er toch over te denken om een andere te kopen deze goed maken en verkopen want ik wor er gek van
    hij heeft meer stil gestaan dan gereden en als er iets kapot is moet je ook weer is 1 1/2 week wachten voor iets binnen is en dan is het weer niet goed wat ze op sturen echt waar ik wordt gek :cry: :cry: :cry:

gr dick

9. BlackFox

BlackFox Guest

Het ligt toch ook voor een heel groot stuk aan je rijstijl, in het begin was ik ook heel wild terwijl ik de auto niet eens fatsoenlijk onder controle had en hij heeft ook al eens een week ofzo stil gestaan omdat er vanal afgebroken was.
    Nu rijdt ik nog steeds wild :twisted: , maar al meer met verstand en ik heb geen stukken meer :D

10. hilbren

hilbren Guest

kan je misschien wat voorbeelden geven van de onderdelen die kapot zijn gegaan, misschien kunnen we aan de hand daarvan bepalen of het aan je rijstijl ligt ??

11. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    auto rijstijl therapie gewoon :lol: :lol: :lol: :lol:

12. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
    haha :p
    nou ik ben een beetje aan het oefenen met lege flessen(als pilonen) en dan lukt het me aardig goed om ze mooi te ontwijken en zo maar ja
    wat versta je onder rij stijl snel optrekken overal tegen aan botsen?
    ik zou het niet weten

gr dick

13. hilbren

hilbren Guest

meestal kan je wel aan de hand van de schade bepalen hoe goed of hoe fout iemand kan rijden...

gebroken voorwiel ophanging wordt bijvoorbeeld vaak veroorzaakt door stoepranden die in de weg liggen :p beter remmen en sturen is vaak de oplossing...

en zo heb je nog wel een paar dingen 8)

Deel Deze Pagina