Velgen voor Serpent Impulse

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door MobFigure, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MobFigure

MobFigure Guest

Hi All Y'all

Weet iemand waar ze ander velgen verkopen dan de standaard gele serpent velgen en wat deze kosten???
    Ik heb al horen zeggen dat ze witte verkopen bij speedlane, maar ik zou chrome velgen ook weleens leuk vinden.
    Hpi heeft bijvoorbeeld een ruime keuze aan velgen,in allerlei spaakvormen en 4 soorten kleuren, maar die passen helaas niet op de serpent.

2. BlackFox

BlackFox Guest

Kan je zelf niet gewoon in chrome spuiten ?Tenzij je de vorm natuurlijk niets vindt.

3. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Vreemd dat dat niet past, volgens mij moet de passing hetzelfde zijn als een 1:10 electro tourwagen.....

4. MobFigure

MobFigure Guest

nope schijnt niet te passen.

5. P@trick

P@trick Guest

als serpent velgen onder een hpi rs4 SS passen dan is dat visa versa toch het zelfde.
    of je moet bedoelen met schuimbanden want dan heb je idd een behoorlijk klein assortiment om uit te kiezen.

maar als je eens chroom wilt kan je toch wel gewoon rubber banden nemen.

6. MobFigure

MobFigure Guest

Volgens qlone past het niet!

7. P@trick

P@trick Guest

nou dan weet ik bijna zeker dat het past maar vraag het eens aan pk en als die het ook niet weten zijn ze zeker niet te beroerd om het ff te testen.

8. Schrijver99

Schrijver99 Guest

Nee er zijn maar een paar bandjes die passen op een Impulse!
    Geen HPI, Carson of andere chrome velgen, ook moet je op passen met Fast-Tires ook al komen deze uit de zelfde fabriek als Ellegi (GRP in Italie)
    Die Fast-Tires hebben niet een schuine rand in de velg wat ellegi's wel hebben (loopt dus aan) alle andere standaaert rubbberbandjes heeft een veel tekleine binnen diameter? Niet kopen dus.

9. P@trick

P@trick Guest

Ok dat wist ik echt niet.
    Maar nu ik er over na denk passen de meeste 1:10 wielen van carson ook niet eens op een SS moet je een stukje weg slijpen.

maar bij pk leggen ctb sliks en ik weet zeker dat die wel passen want hebben de zelfde maten als de serpent wielen.

10. Roelof

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Kan je niet een ringetje tussen de wielhub leggen zodat de velg iets verder van de upright valt en zo wel past ?

11. MobFigure

MobFigure Guest

Maar ik zou wel eventueel met rubber ook kunnen rijden?

12. Schrijver99

Schrijver99 Guest

Ik heb het over rubberbandjes :roll: (de standaart Streetspec bandjes)

Ps beter voor je auto is om met schuimbandjes op een circuit te rijden :lol:

13. MobFigure

MobFigure Guest

Het gaat niet over circuit rijden of geen circuit rijden, het gaat erom wat de mogelijkheden zijn, qua velgen keuze en banden keuze.

14. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002
    veel velgen passen gewoon !!!, je moet alleen ff passen op de auto of het wel gaat doordat de impulse en de 705 de blokken van de impact achter gebruiken passen velgen met een naar binnen staande versteviging vaak niet, sommige tamiya velgen gaan niet en veel hpi velgen passen ook niet, een ringetje is geen optie omdat het draad op de asjes vrij kort is en je dan de Nylock ring in je moer niet meer haalt met het risico dat de velg eraf loopt.... de nieuwe velgen in 2 kleuren die door Tamiya worden geimporteerd hebben we allemaal hangen, zal morgen als ik ff tijd heb ze wel passen, we hebben genoeg impulsen staan dus.........
    Velgen vind je hier errug F&TF......... http://www.tamiya.nl/hotworks/index.html#tm05

...................................Peet..................................8)

15. Roelof

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Ringetje werkt niet ?

Ik heb hier een setje velgen met spacers liggen om de auto iets breder af te kunnen stellen.....

16. MobFigure

MobFigure Guest

Als die velgen uit je link passen zou wel cool zijn.

17. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    denk niet dat die passen. Ik heb ook die velgen gehad maar zelfs op me hpi liepen ze heel erg aan aan de binnenkant te kleine diameter die velgen. dus heb ze gelijk voor andere auto gebruikt.(mijn tamiya elektro).

18. MobFigure

MobFigure Guest

Jammer, dan zouden ze ook niet op de impulse passen denk ik zo.

19. Guest

Guest Guest

dan vijl je ze een beetje uit dmv een dremel of zo :?

20. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    heeft totaal geen zin maak je je velg alleen maar zwakker en heb je dat je velg gaat scheuren of zelfs door midden breekt. dus weer een lekker dom antwoord.

maar HPI velgen heb je die wel is gepast want die zijn volgens mij wel een stuk groter qua diameter aan de binnenkant. ga is naar de modelbouwwinkel en vraag of je het ff kan passen of dat zij het ff proberen op de serpent die je hebt.

ik heb deze zlef onder me hpi en heb nog veel ruimte over aan de binnekant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina