VERANDERINGEN op het FORUM

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo moderatoren

wat is er aan de hand?

er word geschoven met topics en en dingen aangebracht in topics en dingen verwijderd.

ik kan zelfs niet eens mijn eigen berichten veranderen of foto's verwijderen of toevoegen

hoe kan dat en waarom.

vertel eens.

gr hans :confused:

Ja Hans, dat was mij ook al opgevallen.....
Ik zou net Piet er een berichtje over sturen, maar z kan ook natuurlijk.

Robert

Hallo Hans en Robert,

Dit bericht hoort niet thuis in de bouwverslagen, maar op het algemene gedeelte van het Truckersforum, want hierdoor wordt het toch nog weer onoverzichtelijk !!!

Wat is er veranderd en verschoven ???

Het enigste wat er verschoven wordt dat zijn de de bouwverslagen die in het algemene gedeelte van het Truckersforum staan naar de bouwverslagen van Trucks en Bouwmachines.

Soms al er een nieuw topic wordt aangemaakt, terwijl er al een bestaand topic aanwezig is samengevoegd, dit om het overzichtelijk te houden.

Maar ook worden topics in de juiste rubriek geplaatst !!

Tja, ik probeer mijn moderatorwerk zo goed mogelijk te doen, maar je kan het nooit voor 100% voor iedereen goed doen !!

Als er klachten zijn dan hoor ik dit graag in een P.B.tje, dan kan ik proberen de klacht op te lossen.

Dus laat me even weten wat er niet goed is gegaan, mogelijk kan ik het weer herstellen !!

Hans, dat jij niets meer kan verwijderen of veranderen in jou eigen topics is een beslissing van de beheerder Robert, omdat in het verleden er forumleden tekst verwijderde, waardoor het topic onleesbaar werd, dat dit gebeurde is/was geen goede zaak !!
Hier heb ik geen invloed op, dit kan alleen de beheerder Robert wijzigen. !!

Laatst bewerkt:
Ik pas vanmiddag de edit-tijden van de postings weer aan naar een acceptabel niveau.

Robert

Dat er nu een moderator is die het truckersgedeelte bijhoud vind ik alleen maar een goede zaak.

Er is op verzoek van onszelf een apart gedeelte voor bouwverslagen gekomen, maar toch worden topics verkeerd geplaatst.

Dat iemand dat voor ons rechtzet en bijhoud is een goede zaak en ik vind dat Piet, zeker na alle commotie de laatste weken hier een groot compliment voor moet krijgen.

Een forum is openbaar, iedereen kan hier gebruik van maken, maar de beheerder bepaalt wel de regels waar wij ons aan moeten houden, en als iemand dat niet doet, heb ik er geen moeite mee dat de moderator dit oplost.

Het is wel netter, om bij een probleem een PB te sturen in plaats van een topic openen, dit levert meestal weer reacties op die vaak verkeerd vallen.

GA ZO DOOR PIET

Hoi William,
had het niet beter kunnen verwoorden.;)

@Piet, als moderator is het inderdaad zo dat hoe je het ook doet ..... :mrgreen:
Maar..., Snowie geeft je een wel verdiende knuffel voor al je inzet hoor. :lol: [grapje]

hallo

iemand afkraken is gauw gebeurd,is ook niet de bedoeling

maar wie bepaald waar een topic bij hoort,

ik heb dit geplaats in het tuckers gedeelte,omdat ik mij alleen hier mee bezig hou. nu is het verplaats naar het algemeen.
iedereen kijkt bij zijn eigen doel groep,nou moet ik het hele forum doorspitten.

ik wil alleen mijn mening kwijt,ik ga niemand aan vallen.

we leven in een vrij land

no hard feelings

gr hans ,die net vader is van een jonge zoon 11-02-2010

Hoi Hans,

Mijn verhaal is geen aanval op jouw hoor, maar ik vind dat Piet meer waardering verdient en dat wilde ik graag uitspreken.

Wat je zegt, je bent vrij om het te vragen en dat moet je vooral blijven doen.

Je kan aangeven in je voorkeuren, wleke topic je wel en niet ziet.
In dit geval kun je alle andere sub forums, of complete forum delen uitschakelen, totdat je enkel zit waar jij je intresse hebt......

hallo

iemand afkraken is gauw gebeurd,is ook niet de bedoeling

maar wie bepaald waar een topic bij hoort,

ik heb dit geplaats in het tuckers gedeelte,omdat ik mij alleen hier mee bezig hou. nu is het verplaats naar het algemeen.
iedereen kijkt bij zijn eigen doel groep,nou moet ik het hele forum doorspitten.

ik wil alleen mijn mening kwijt,ik ga niemand aan vallen.

we leven in een vrij land

no hard feelings

gr hans ,die net vader is van een jonge zoon 11-02-2010

Hallo Hans,

Natuurlijk mag jij je mening geven, dat respecteer ik ten zeerste en dat moet je ook blijven doen !

Maar ik zal proberen even uit te leggen waarom soms topics worden verplaatst.

De een groot forumleden hebben gevraagd om een aparte rubriek voor bouwverslagen van Trucks en Bouwmachines, omdat men vond dat alles door elkaar stond en onoverzichtelijk was.

Het is dus de bedoeling dat alle bouwverslagen in deze rubriek komen te staan en dat alle andere zaken op het algemene Truckers gedeelte komen te staan.
Er is hier enige tijd geleden een enquête gehouden over wel of niet een speciale rubriek voor de bouwverslagen te maken.

Ruim 80% heeft voor een aparte rubrek gekozen voor de bouwverslagen voor Trucks en Bouwmachines.

Nu is het de bedoeling dat alle andere berichten in het Truckers gedeelte worden geplaatst.

Ik heb hier in het verleden ook een bericht over geplaatst dat alle bestaande bouwverslagen door mij verplaatst zouden worden naar het de rubriek Bouwverslagen van Truck en Bouwmachines.
Ik heb toen ook mede gedeeld dat als er een topic in de verkeerde rubriek wordt geplaatst, at ik deze zou verplaatsen naar de juiste rubriek.
Maar ik heb ook aangegeven als er een topic in de verkeerde rubriek wordt geplaatst er geen ramp is gebeurd en dat ik het dan alsnog in de juiste rubriek wordt verplaatst.

Het is de bedoeling dat wij met z'n allen het Truckersforum zo overzichtelijk mogelijk houden, dit is ook prettig voor een buitenstaander die voor het eerst op het Truckersforum komt.

Hans, hopelijk heb je begrip voor het verplaatsen van topics en kan je daar mee leven !
Helaas kan ik het niet voor iedereen 100% naar de zin maken.

Is nou ook niet meer mogelijk om de titel van je eigen rubriek te veranderen?

of kijk ik er gewoon weer eens over heen...

Laatst bewerkt door een moderator:
mensen mensen

hou eens op met zeuren en hou je bezig met modelbouw en als je een probleem hebt met dingen die een topic instelling betreft stuur de desbtreffende moderator een pb'tje en vraag hem om uitleg maar ga geen dingen oprakelen of problemen maken die er eigenlijk niet zijn.:sleepy:

zo als somige bezig zijn jaag je iedereen weg en zal het druk worden op de duitse forums omdat daar wel iedereen bezig is met modelbouw en zijn truck's laat zien:rolleyes:

tips

hallo,

ik ben nog wat opgevallen op het forum, wat veranderd mag worden.

Ik merk regelmatig dat er topics verwijderd worden, waar nog wel een nuttige informatie in staat.
mijn voorstel,

Verwijder geen topics (behalve in te koop/gevraagd)

maar als er niks meer toegevoegd hoeft te worden,
of als er op een topic bijv 3 maanden geen reactie op is geweest,
een slotje er op te doen dat niemand er meer kan posten(dus alleen lezen)

zo blijft de info/hulp in de topics toch aanwezig met zoekfunctie, dat voorkomt ook weer dat er niet telkens de zelfde vraag gesteld word als men de zoekfunctie gebruikt,
en de oude topics staan niet telkens boven aan.

Weet niet wat andere forum leden hier van vinden?

nog een puntje, hele discussies die over niks gaan of het forum schaden (off topic) Meteen verwijderen!! en eventueel de boosdoeners aan spreken of een tijdelijke ban van het forum.

Ik denk dan het dan een stuk overzichtelijker makkelijker en Veel gezelliger wordt.

mvg Johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back