Hallo Hans en Robert,
Dit bericht hoort niet thuis in de bouwverslagen, maar op het algemene gedeelte van het Truckersforum, want hierdoor wordt het toch nog weer onoverzichtelijk !!!
Wat is er veranderd en verschoven ???
Het enigste wat er verschoven wordt dat zijn de de bouwverslagen die in het algemene gedeelte van het Truckersforum staan naar de bouwverslagen van Trucks en Bouwmachines.
Soms al er een nieuw topic wordt aangemaakt, terwijl er al een bestaand topic aanwezig is samengevoegd, dit om het overzichtelijk te houden.
Maar ook worden topics in de juiste rubriek geplaatst !!
Tja, ik probeer mijn moderatorwerk zo goed mogelijk te doen, maar je kan het nooit voor 100% voor iedereen goed doen !!
Als er klachten zijn dan hoor ik dit graag in een P.B.tje, dan kan ik proberen de klacht op te lossen.
Dus laat me even weten wat er niet goed is gegaan, mogelijk kan ik het weer herstellen !!
Hans, dat jij niets meer kan verwijderen of veranderen in jou eigen topics is een beslissing van de beheerder Robert, omdat in het verleden er forumleden tekst verwijderde, waardoor het topic onleesbaar werd, dat dit gebeurde is/was geen goede zaak !!
Hier heb ik geen invloed op, dit kan alleen de beheerder Robert wijzigen. !!