Hallo Ik heet Djaimy en ben 11 jaar. Ik heb een himoto truck van 1:10. Maar het lukt me niet om het stuur goed te krijgen. alles werkt soepel maar de Servo gaat maar een klein stukje heen en weer. Dus mijn auto stuurt maar een heel klein beetje. Zonder de Servo eraan gaan de wielen veel verder. Kan ik de Servo ook instellen dat hij verder kan sturen. Is er iemand die mij wil helpen. Alstublieft.
Hallo Djaimy, Als je aan de auto zelf niks veranderd hebt, zou je eens moeten kijken, of op de zender de instelling van de uitslag van de besturing niet begrensd is. Groeten, Jan.
En anders is de servo gewoon stuk en moet vervangen worden. Dan is het zaak een servo van ongeveer dezelfde specificaties en afmetingen te vinden. Het zou kunnen dat de servo te repareren is, bijvoorbeeld als er een tandje is afgebroken in de tandwielkast. Maar het goede vervangende tandwieltje vinden is waarschijnlijk moeilijker dan een passende servo.
Heb je dit knopje al geprobeerd? Hiermee zou je de uitslag van je stuurservo kunnen vergroten of verkleinen..
Heel erg bedankt allemaal. Was het knopje op de zender. Ik kan gelukkig weer rijden.Hij rijd een stuk beter nu. Dank jullie wel