Ik vraag mij wel eens af de Raptor 30, 50 zijn mooie brandstof heli's om te vliegen maar zijn er van die types(grote) ongeveer ook electroheli's. Zoja en welke?
Er zijn ook conversiekits om de Raptor om te bouwen naar electro: http://www.electraflight.com Groeten, Marcel
- eTornado (Heli professional) - Joker (Minicopter) - quick EP10 / sweet 16 / EP600 (Quick) - Fury Ion (Minature Aircraft) - Voyager E (JR / Graupner)
Au contraire, ik heb het gewoon te druk om er nog over te schrijven. Ik heb testvluchten gedaan met de C50 XL met 4s3p, 6s2p en 8s2p en mijn volgende test is een 10s pack. Met de 8s2p zijn de prestaties vergelijkbaar met een raptor 50, 6s2p is 30 size vergelijkbaar. De mechaniek heeft nog wat verfijningen ondergaan en werkt nu echt prima. Gewicht van het (te zware) prototype is 3400 gram voor de 50 size ongeveer. Ik heb nog een fotootje maar ik moet toegeven dat ik nog altijd niet de tijd heb kunen maken om het te posten. Op de prijs mag je me niet citeren maar je zou de XL moeten kunnen kopen voor ong 550 euro incl carbon blades...
@Dennis, die 3400 gram is dan incl. het 8S2P pakket van +- 4000 mAh? Stondt het streefgewicht niet substantieel lager, wat niet wil zeggen dat 3400 gram veel is voor een 50'er? @Satoer, eTornado, Joker, Joker 2, Fury Ion is nou niet echt de Raptor 30/50 klasse, zit je toch meer in de hoek van de Raptor 90. En in dit formaat moet je de Shark, grote broer van de Acrobat SE, ook noemen. Rick
Logo Familie Zelf heb ik de logo 10 en de 20 pracht heli,s echt kwaliteit. Vooral de 20 kun je met een 50 size heli vergelijken en hgaan dan ook 20 of 24 cellen onder zit je ongeveer op 3,5 kilo. Dus met wind no problem. Daarom zie je ze 2dehands ook eigenlijk nooit tekoop wie er mee vliegt houd hem zeker. En met de lipo,s doen de vliegtijden er ook niet meer toe. Ook de service van mikado is perfect stuur je een mailtje dan heb je vaak dezelfde dag nog andwoord. Groet Jan.