verslag vrije vlucht schaalwedstrijd in Muncie, Amerika

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door moerman, 12 sep 2007.

1. moerman

moerman

Lid geworden:
    16 aug 2007
  2. FOX35

FOX35 PH-SAM

Lid geworden:
    27 sep 2005
    Ja, erg gaaf. Hoor jij nu eigenlijk ook tot de groep van Gé Brouwer die in Utrecht vliegt? Ik doe daar nu ook een jaar of twee aan mee. Hij huurt een grote gymzaal 5 of 6 zondagmiddagen per winter af. Voor 70 euro per seizoen mag je meedoen. Het aantal mensen schijnt helaas de laatste jaren nogal teruggelopen te zijn. Er zijn zelden meer dan 10 vliegers, dus alle ruimte. Er wordt in principe alleen vrije vlucht rubber gevlogen, maar sinds de komst van de X-twin mag er met radiobestuurde modellen worden gevlogen mits ze niet zwaarder zijn dan 22 gram. Met de apparatuur uit de X-twin zijn leuke modelletjes uit depron te bouwen. Geregeld komen er nog echte schaalbouwers, maar helaas zijn die er op dit moment niet zoveel meer.

3. moerman

moerman

Lid geworden:
    16 aug 2007
    Ik ken Gé erg goed, oud collega van mij. Ik ben echter er nog niet toe gekomen om in Utrecht te gaan vliegen. Heeft onder andere te maken met mijn gezin waar ik op zondag natuurlijk het een en ander mee onderneem. Ik ben wel van plan daar dit seizoen eens te gaan kijken en vliegen. Eens kijken wanneer dit in mijn agenda past.

4. FOX35

FOX35 PH-SAM

Lid geworden:
    27 sep 2005
    data zijn 23 september, 4 november, 9 december in 2007 en 3 februari en 30 maart in 2008 in sporthal Zuilen, Burg. Norbruislaan 13 in Utrecht. 23 september ben ik er zelf helaas nog niet bij ivm het NK lijnbesturing

Deel Deze Pagina