Verwijder dit subforum maar...

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Manuel, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuel

Manuel Guest

De almachtige Roel Van Essen zegt het, al die "vliegsimfanaten" :)rolling:) kunnen gewoon de pot op!, Ofniet?

Ik maak dit topic aan in protest tegen die achterkamertjespolitiek op mbf, waarom niet gewoon een feedback topic/subforum in de richting van fok.nl waar mensen hun ongenoegen kunnen uitspreken over bans & slotjes?
    Edit:
    Net zo'n belachelijke censuur maatregel trouwens als het verbieden van winkelbesprekingen, maar das een andere discussie...

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  2. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    Ik weet niet of hij almachtig is :rolling: maar gelijk heeft hij wel.

Dit is een model-bouw-forum

Dus heeft het weinig zin om er over te discuseren .

En linken naar andere gamesites is taboe .

Mvg Johan

3. Jonkje

Jonkje

Lid geworden:
    29 jun 2009
    Ben het met Johan eens ;)

4. Aaalie

Aaalie Guest

Ja,

net als dat je MOET leren vliegen op de vliegclub, met een charter zonder rolroeren degelijk gebouwd (ander woord voor veel te zwaar). Uiteraard aan de hand van de meester (75 jarige langste lid van de club) leren vliegen.
    En ARF toetellen, heeft ook niets te maken met modelBOUW ;) .
    En schuimvliegtuigen is ook speelgoed. Electromotoren is alleen voor SCHEPEN, welteverstaan met een echte oplaadbare (lood)akku.

Ondanks dat ik absoluut géén interesse heb in de vliegsims, is het idd. een beetje ouderwetse gedachte dat vliegsims hier niet thuishoren.

Ik ben het wel eens met je Manuel, maar daarvoor expliciet een separaat topic te openen gaat wel wat ver. En iemand daarvoor persoonlijk aanvallen, terwijl de persoon in kwestie gewoon doet wat hem opgedragen word (en daar blijkt ie goed in te zijn), is ook niet helemaal netjes.
    ondanks dat je het er niet mee eens bent, kan je hier (terecht) wel een slotje verwachten ;) .

Toch succes met je "kruistocht",
    vriendelijke groeten,

Aldert

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2010
  5. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Roel heeft gelijk als je het even doorneemt heeft het niet veel met modelbouw te maken.
    En je moet ergens een grens trekken.
    Over de rest van je klaaglied ,als je je hier aanmeld ga je ook akkoord met de regels.

En wat is er zo verschrikkelijk erg aan dat je topic dicht is ,stap er overheen en ga verder.
    Dat moeten wij mods ook vaak genoeg en nu weer.

ps Het is mooi weer buiten.

Groeten Wiebe, die dit topic sluit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina