Verzamel E-Flite MSR topic

Ik kon nog geen topic vinden over deze nieuwe micro FP heli :

EFLH3000-450.jpg

Blade mSR RTF Product Specifications

Type: Ultra Micro Single Rotor Helicopter
Main Rotor Diameter: 7.0 in (180mm)
Length: 7.5 in (190mm)
Motor Size: Coreless/Micro coreless
Kit/ARF/RTF: RTF
Experience Level: Intermediate
Recommended Environment: Indoor/Outdoor
Is Assembly Required: No

Mijne is onderweg, hoop hem eerste week September in huis te hebben !
In Europa komt ie pas medio December...

Ben zelf een absolute beginner met heli's, dus ookal heb ik er straks eentje, kan jullie niet veel vertellen over kwaliteit, handling etc .. Maar ik neem aan dat ik niet de enige zal zijn met deze heli :-) Ik heb ook een MCX gekocht, om me voor te bereiden op dit geweld !

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook al genoeg filmpjes gezien waar die geweldig en snel vliegt.
Lijkt me de ideale heli voor indoor te vliegen.
Vlieg maar eerst met die mcx voor te leren.
Die msr is een stuk feller.

Thx voor het verplaatsen naar de juiste plaats voor deze topic !

Zijn er meer mensen die deze heli in bestelling hebben staan of overwegen er eentje te kopen ?

Klopt idd dat ie een stuk feller moet zijn dan de MCX, dat is ook precies mijn bedoeling. Wel heb ik begrepen dat je uitslag en dus de 'felheid' op twee manieren kunt instellen, uitslag kan op twee manieren fysiek in heli zelf en op zender zit een knopje om uitslag te beperken als het goed is.

Voor de mensen die hem zoeken, bij www.rchover.com is ie ondertussen op voorraad !

Laatst bewerkt:
MSR is binnen.... mennnn wat is dit ding snel.. Geen vergelijk met de MCX !

Hoop dat ik hem een beetje heel kan houden, maar moet nog heel veel oefenen !

Maar echt geweldige fun om mee te spelen :-) :-)

Toch wel erg moeilijk : <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Tis ons echt iets te moeilijk !

Zender van de MSR is dezelfde als die van de MCX als dat je vraag is.
Kunt dus zonder problemen de MSR binden aan de zender van de MCX.
Maar tis een 1 op 1 relatie, zender kent geen 2 id's, dus je moet iedere keer opnieuw binden, dat wel.

O, dat zou kunnen, had ik niet naar gekeken. Maar neem aan dat ie ze wel snel weer zal hebben.. Ik zou zeggen mail Marc even (de manager van rckix) die kan je dat zo vertellen.

Ik heb al een stock alert ingesteld :) Op meerdere plekken ;) De levertijd voor europa ligt bijna overal gelijk. Ik denk dat het niet veel verschild.....

msr fabricage foutje!!

hallo,

de msr is echt een super heli maar de tail rotor heeft een foutje erin zitten.
als je msr CRASHT en met zijn staart rotor een tik krijgt, van de prop richting de motor, komt het veel voor dat het stof kapje wat achterop de motor zit eraf gedrukt word. als je mazzel heb kan je het zo terug plaatsen maar met wat pech, zo als ik heb, druk je de veertjes krom van de plus en min en doet de motor het niet meer ne kan je een nieuwe bestellen!

om dit te voorkomen kan je een stukje krimp kous of vulcaniserende tape achter op de motor plaatsen zodat het stof kapje tegen gehouden word.
hE6XOcu0Ggw[/media] - Blade MSR Tail Motor Safety Fix

ik hoop dat deze link werk

mvg Bart

Online vliegplezier bij RCKIX.BE!, die heeft al ruim een maand gewoon voorraad !

Hello there,

We hadden een grote stock van de mSR binnengekregen eind vorige maand. De stock was echter op korte tijd volledig uitgeput. 2 dagen na aankomst van de eerste mSR hadden we al bijbesteld echter de distibuteur was ook onmiddellijk zonder stock gevallen. Er is bij E-flite beloofd dat ik ze eind deze maand terug in de shop zou hebben. En deze keer heb ik er zeker voldoende besteld... ;o)

Vriendelijke groeten,

Marc

Laatst bewerkt:
Dat dacht je vorige keer zeker ook ;) Let maar op, die dingen gaan enorm hard over de toonbank...... :)

Ik wacht een beetje tot je de BNF in huis hebt, ik heb namelijk al een MCX en misschien koop ik wel zo'n spektrum zender bij je...

E-flite Super klantenservice

Hallo,

Ik heb contact met E-flite gehad om te zeggen dat de tail rotor motor was kapot gegaan.
en ze sturen me GRATIS een nieuwe tail-boom op met motor want ze vonden het zelf ook niet kunnen dat dit was gebeurt, dus de klanten service van E-flite is echt geweldig met wereldwijde garantie.

Dus als je er 1 aanschaft hoef je, je geen zorgen te maken over service

Back