Vinyl stickers

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Marcel van Raak, 23 jan 2003.

1. Hoi,

Weet iemand waar vinyl stickermateriaal te verkrijgen is?
    Ik wil mijn canopy van m'n heli eens wat aankleden en vinyl schijnt goed te blijven zitten... :lol:

Groeten,
    Marcel

2. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    hoi marcel,

zoek vrienden in het lichtreclame circuit, die hebben zelfklevend vinyl ,idd plakt als de pokke en blijft ook prima zitten als er eens wat brandstof of olie overheen gaat.
    als je helemaal geluk hebt, kan je je design aanleveren en sinijden ze het met de computer uit.
    zo ben ik ook aan mijn futaba stickers gekomen op mijn seduction freestyle.

3. Rick NT

Rick NT

Lid geworden:
    29 dec 2002
    Gerard,

Hoe en waar ben je dan aan die Seduction Freestyle gekomen.
    En natuurlijk nog belangrijker wat heeft ie gekost.

Het is natuurlijk ook wel leuk om te weten of dat ie net zo goed vliegt als op de filmpjes.

Groetjes,

Rick

4. Gerard_nl

Lid geworden:
    7 sep 2002
    hoi rick, als je de filmpjes op rcuniverse hebt gezien, dan heb je vast en zeker ook gezien waar HET adres is om de seductions te halen, nl singapore hobbys.
    ik heb hem voor ongeveer 125 of 150 euro geloof ik, als je het zeker wil weten kan ik op mijn afschriften kijken.
    ik heb hem ook met de aangeprezen YS 63, dus het beloofd wat te worden.
    ik geloof dat hans meij er ook een heeft (al aan het bouwen hans?) en die heeft ehem in duitsland gehaald, helaas aanzienlijk duurder (ik geloof 220 euro)
    de mijne is bijna klaar,elkel nog de motorkap spuiten en motor monteren.
    ik ben ook zeer benieuwd (niet dat ik zo vliegen kan als in die filmpjes maarja................)

gerard

5. Rick NT

Rick NT

Lid geworden:
    29 dec 2002
    Ha Gerard, dat duits adres hadt ik al. Ben de Seduction het eerst tegengekomen op de Duitse Ebay, het heerschap die ze daar met mondjes maat aanbod, dreef m.b.v. meerdere accounts zelf de prijs op tot toen nog zo'n 450 DM of meer. Heb toen een klacht bij Ebay neergelegd, daarna was het een tijd stil, veel later merkte ik dat zijn toen karige site was uitgebouwd tot een profesionele met nog steeds dezelfde prijzen (alleen in Euro 222 voor de FS).

Ben laatst op de Japanse Site van IshiMokei oid de EZ/OK Seduction serie weer tegengekomen voor ongeveer de prijs die jij hebt betaald, alleen betalings-methode en verzendkosten waren mij niet helemaal duidelijk.
    Wat zijn jouw ervaringen met Singapore Hobby's, op het rcuniverse forum las ik iets over all-in prijzen (incl. verzendkosten). En hoe kun je prijzen te weten komen, alleen aanvragen via mail, heb namelijk geen prijzen op site ontdekt.

Groetjes,

Rick

6. Gerard_nl

Lid geworden:
    7 sep 2002
    hoi rick,
    je kan het beste een mail versturen naar singahobby en vragen wat het kost.
    je krijgt zeer snel een antwoord van meneer yong wat het gaat kosten in SINGAPORE dollars.
    heb even in mijn mails gespaaid en de freestyle was 266 singapore dollars wat neerkomt op 141 euro inc shipping naar nederland. een prikkie dus.
    ook de YS was daar zeer goedkoop (250 euro) ook inc shipping.
    mijn ervaring met singahobbys is uitstekend bevallen, snelle mailrespons en levering, en niet onbelangrijk, alles was meer dan goed verpakt.

mocht je interesse hebben in zon kit, vergeet dan absoluut niet de bijbehorende 220 cc tank erbij te bestellen, die past precies, andere niet of nauwlijks.

gerard.

7. Rick NT

Rick NT

Lid geworden:
    29 dec 2002
    YS & Brandstof

Gerard,

Heb je al ervaringen opgedaan met de YS. Heb een club-lid gehadt die RC1 vloog met de grotere YS'en (20 & 24cc 4T) en deze was zeer blij toen de motor-specificaties voor RC1 werden vrijgegeven.
    YS schijnt namelijk 30% nitro nodig te hebben en dan wordt een paar keer vliegen al snel duur. De brandstof-pomp werkt heel mooi, maar let op dat je tank niet explodeert, en bij slechte motorloop kan het membraam wel eens kapot zijn.

Groetjes,

Rick

8. Gerard_nl

Lid geworden:
    7 sep 2002
    de ys 63 doet het goed op 20% nitro, is idd wat duurder maar de prestaties schijnen fenomenaal te zijn. :D
    komt er zoveel druk op die tank dan ?

ben benieuwd
    eerste vlucht zal eersdaags komen, hoop eerst mijn nieuwe raptor zaterdag de lucht ikn te sleuren als er vrijdag geen 10cm sneeuw valt :(

9. Jan scholten

Jan scholten

Lid geworden:
    8 sep 2002
    wat is het adres van die singapore hobby's??

Jan

10. Gerard_nl

Lid geworden:
    7 sep 2002
  11. Richard Branderhorst

Richard Branderhorst

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Gents.
    Inmiddels etwat afgedreven van de titel van de thread maarre:
    De YS is een écht powerhouse. Niet zelden denken ze dat we een 2-T vliegen. Hij vliegt de sterren van de hemel met een Kyosho Majestic. Een andere -63 staat geplanned voor een Kyosho Flip, ook zo'n 3D-ert. We vliegen met 20% nitro, OK een kannetje peut is duur. Heck! Je wilt performance en dat kost geld.

Ik heb het geluk (pech?) dat ik wel eens in Singapore kom, en ken Frederick Yong persoonlijk, bijzonder aardige jonge gast, de zaak is van zijn vader meen ik.
    100% betrouwbaar.
    Je hebt geen idee hoe klein dat tokootje is...5 X 6 meter dan is het op schat ik.... Volgepropt met modellen. Mogelijk hebben ze een aparte ruimte voor de postpakketverzending.

Jammer dat de nederlandse modelbouwhandel de YS zo laat ontdekt heeft, gemiste kans. Bij mijn weten één dealer, in Gilze Rijen.

Deel Deze Pagina