Dag Heren. Sinds 2011 ben ik begonnen met heli vliegen, ik vlieg al en tijdje Alleen en heb mijzelf alles zelf aangeleerd. (met pijn en geld) Ik vlieg nu al een tijdje alleen en ben dus op zoek naar mensen in de Omgeving of uit venray die ook heli vliegen om een keer samen te gaan vliegen. Bij interesse graag reactie. Vliegclub in venray is een geen optie, ben er nu al meerdere keren geweeat En ik was er al enigste met een heli. Gr
Hallo. Er zij een aantal zeer ervaren heli vliegers bij Apollo 68 te horst je kunt je daar een een keer melden . Er is op 2 en 3 juni een heli weekend . Gr Arie
Op zondag 20 mei is er bij MBC Weert alles te doen omtrent het brevetvliegen met een heli (figuurvliegen enz.). Er zal een professional aanwezig zijn die aangesloten is bij de Limburgse federatie voor modelvliegers. Wellicht interessant voor je om bij MBC Weert wat informatie in te winnen of er heen te gaan.
De "Help mijn man heeft een hobby" ster Frank vliegt ergens in Venray. Homepage van RC-Modelhelikopters.nl Of bij ons in Venlo kun je komen buurten. www.jupiter-venlo.nl