Foto's van de vliegersvergadering en prijsuitreiking Nederlands kampioenen kunt u op de volgende link vinden: Picasa Web Albums - deltaoss - F3A Kampioen... Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd met het behaalde succes !
Ik heb 'm door omstandigheden gemist, ben wel op de vergadering vlak daarvoor geweest.. en moet eerlijk zeggen dat die vergadering mij de zin in vergaderingen ook redelijk heeft ontnomen
Weet het, was ook de bedoeling hoor, kwam oprecht iets tussen.. Heb inmiddels wel m'n medaille en diploma binnen (dank!).. vond diploma wel een rare duiding, ik zou het oorkonde genoemd hebben, maar toch wel grappig.. het staat zo serieus 'NK F3A-C'.. mijn bezoek is onder de indruk.. ik vertel ze maar niet teveel wat het eigenlijk precies inhoudt
Laten we het er op houden, dat die bijeenkomst met een vergadering niets te maken had, en het nut ervan exact 0.0 was. Het was voornamelijk dooremmeren over besluiten die al jaren geleden genomen waren.
Zullen ze leuk vinden om te horen bij de subcommissie Jij hebt ze daar wel even op attent gemaakt neem ik aan? Grt.
Bij mijn weten denkt de subcommissie er zelf precies zo over (voor alle duidelijkheid: dit gaat niet over de vergadering van 25 januari, waar ik dus niet bij was, maar om de vergadering daarvoor.. iets van 11 januari ofzo)
Ik ben ook twee keer op de "voorvergadering" geweest, ik zie ook het nut er niet van in. De vliegers vergadering echter wel.
Tsja, in deze uitvoering heeft het ook domweg geen nut. Er was geen agenda vooraf bekend bij bezoekers, de ingezonden stukken waren niet rondgestuurd, er was geen leiding tijdens de vergadering zelf, er waren geen notulen achteraf voor voor de vliegersvergadering.. dus tja, dan houdt het een keer op he Misschien is het dan een beter plan om die voorvergadering gewoon af te schaffen. Scheelt ook weer 1 keer zaalhuur.