vliegersvergadering SC-RB-kunstvlucht, 27 januari

Discussie in 'F3A' gestart door wvr, 2 dec 2007.

1. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    Op zondag 27 janari 2008 zal de vliegersvergadering van de SC-RB-Kunstvlucht gehouden worden.

Aanvang 13:00,

Exacte agenda en officielle uitnodiging komt via mail.

Groet
    Winfried de Vries

2. dvzuid

dvzuid Guest

vliegersvergadering

Hallo,

is deze vergadering uitsluitend voor de huidige vliegers ? Ik wil dit seizoen nl met F3A-C beginnen en wilde graag wat meer informatie.

Mvg,
    Dirk

3. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Ik wil niet voor Winfried spreken maar het zal vast niet het geval zijn dat er een exclusiviteit voor huidige vliegers geldt.
    Ik ben afgelopen jaar begonnen met deze tak van de sport en ik heb dat als een verrijking in diverse opzichten ervaren.
    Ik heb nog niet begrepen wat het verschil is tussen de twee vergaderingen die nu gepland zijn voor januari, maar ben wel van plan ze (ook voor het eerst) te bezoeken.

4. dvzuid

dvzuid Guest

vliegervergadering

Bedankt Hans,

ik zal erbij zijn.

Gr. Dirk

5. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    HOi Dirk en Hans

op de F3A vergadering (6 jan) worden de zaken die met de F3A klassen te maken hebben besproken en kunnen we met de betrokkenen de koers voor de toekomst uitzetten. Op deze vergadering wordt o.a. het voorstel voor het te vliegen B programma gekozen. Ook andere mogelijke regelwijzigingen of aanscherping wordt daar in detail besproken. Op deze vergadering worden echter geen beslissingen bekrachtigd.

Op de vliegersvergadering van de RB kunstvlucht (27 jan) worden alle voorstellen van zowel F3A, F3A-X als F3P via stemming bekrachtigd. Op de vliegers vergadering worden ook de bekers en medailles van de kampioenen van 2007 uitgerijkt! tevens worden de subcommissie leden verkozen.

Voor de mensen die al in de F3A klassen meedraaien is de F3A vergadering nuttig en gezellig!
    Voor Dirk kan het zo zijn dat er onderwerpen besproken worden die ver van zijn bed zijn en mogelijk afschrikken omdat hij de onderwerpen nog niet op waarde kan schatten. Een invliegdag of wedstrijd is dan wellicht een geschiktere gelegenheid om aan informatie te komen en sfeer te proeven.

Dirk je bent vanzelfsprekend welkom!

Groet
    Winfried de Vries

6. dvzuid

dvzuid Guest

vliegersvergadering

Hi Winfried en Hans,

laat mij indien mogelijk even weten als er een invliegdag geplanned staat of waneer er wedstrijden zullen zijn.

een beetje achtergrond: ik ben in 1980 naar het buitenland verhuisd en heb in 2000-2002 aan kunstvluchtwedstrijden in Amerika meegedaan, eerst in sportsman en intermediate en later in advanced, maar dat is al weer een poosje geleden. Ik vond het altijd leuk en heb nog een paar kisten en wil weer beginnen, maar in de F3A-C of B klasse, daar ik het sindsdien niet meer heb gevlogen.

Ik heb wel gemerkt dat kunstvlucht hier in Europa wel wat anders is dan daar; veel nauwkeuriger en serieuzer. En natuurlijk veel mooiere kisten. In Amerika is het veel minder dan vroeger, vooral door de grote groei van IMAC (ongeveer het F3A-X van hier) Ik wil graag ooit eens F3A vliegen, dus wil ik zoveel mogelijk van jullie leren om tot dat niveau te komen.

Bij voorbaat dank en groet,
    Dirk

7. Hallo mensen
    Ook ik ga dit jaar voor de C klasse, samen met Jan den Hartog die mijn mentor is op onze club Jan vliegt al een tijdje f3a. Hij heeft me uitgenodigd om mee te gaan naar Utrecht maar helaas kan ik niet deze dag, Wat betreft het invlieg dag daar heeft Jan nog niks van verteld lijkt me wel leuk. Als er zo'n dag is laat je me het dan even weten Winfried of via Jan of Jeroen dan hoor ik het wel. Jan zo wel de notulen meebrengen voor mij.

8. hezik

hezik Guest

Hey Wim!

Mooi, weer een 'concurrent' erbij.. hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Er was vorig jaar een 'kennismakingsdag'. Die is, denk ik, ad-hoc georganiseerd. Ik vermoed dat er dit jaar wel weer een zal komen.

9. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    hoe is het eingelijk gesteld met de beginners van vorig jaar?
    wie blijven er mee vliegen , wie zijn erafgevallen?
    dan ook de rede van niet meer meedoen.
    ik weet dat alexzzz naar de f3a-x gaat.

10. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    HOi Bert,

zie de 'inventarisatie' mail en post in dit forum..... Wij willen ook graag weten wat ons te wachten staat.

Groet
    Winfried

11. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    hoi winfried

ik bedoelde eingelijk meer, wie zijn er over van het groepje die bij jullie vorig jaar op de kenismakingdag geweest zijn.

12. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Ha Bert, ik denk dat Winfried daar het overzicht ook nog niet over heeft. 3man uit Utrecht (Bram, Henri en ik) doen dit seizoen natuurlijk weer mee.

13. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    dat begrijp ik , maar ons ken ons he
    ik ben ook van de partij

Deel Deze Pagina