Volgend model

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Rob Buijs, 16 feb 2003.

1. Rob Buijs

Rob Buijs

Lid geworden:
    28 jan 2003
    Nu mijn SkyBike voorlopig op de plank ligt te wachten op reserve onderdelen ben ik op zoek naar een ander model. Ik zat te denken een de Fokker E (protech). http://www.protech.be/html/a1.html Hoewel de SkyBike buiten lekker vliegt vind ik hem voor indoor net even te groot. De fokker vond ik zelf leuk vliegen. Heeft iemand nog een beter idee voor een betaalbare indoor/park flyer.[/url]

2. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    de slomo

hoi de slomo vliegt makelijk en is goedkoop na een paar crash,jes even een koolstof staaf als romp en gaat niet weer kapot

3. Rob Buijs

Rob Buijs

Lid geworden:
    28 jan 2003
    Slomo

Slomo is inderdaad leuk. Ziet er wat minder uit, maar vliegt wel mooi.

4. Bazzz

Bazzz Guest

is het niet leuk om van depron zelf wat te bouwen, al die dure bouwpakketjes.....

5. Rob Buijs

Rob Buijs

Lid geworden:
    28 jan 2003
    Zelf bouwen

Dat scheelt inmiddels niet veel meer:

Je spreekt hier met een gevorderde crasher. Losgetrild kristal :oops: Helemaal mijn fout.
    Maar je hebt wel gelijk. Ik denk dat ik van de overblijfselen zelf wel wat kan bouwen wat vliegt. Wellicht is helemaal overnieuw beginnen een beter idee.

6. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Waarom dat alu buisje eroverheen geschroefd. ik had gelijk dat zwarte plastic weggegooid en er messing buisjes voor in de plaats gelijmd

7. Rob Buijs

Rob Buijs

Lid geworden:
    28 jan 2003
    Niet echt duidelijk

Dat plastic is er niet meer. Ik hield het ervoor ter 'verduidelijking'. Hier de betere foto. In de buisjes schuif ik de vleugel en zet het dan vast.

8. sid

sid Guest

9. Rob Buijs

Rob Buijs

Lid geworden:
    28 jan 2003
    Nutter

Lijkt haast te simpel. Ik geloof dat ik wat depron nodig heb.
    Ik wil 'm ook!!

Deel Deze Pagina