Hi Hayabusa, welcome to the Dutch Model Building Forum. You've create a very nice Volvo twinsteer truck. Are you also active on the French RC-camion forum? Regards, Raymond -\8/-
Hi Hayabusa, Welcome to the forum. That's a nice Volvo you've builded. Don't you've photo's from the build itself?
Thank you so much its been fun! @ Timmi: yes I was active on the board so French but because of worries I do not go over @ Volvo freak: Detailed photos will end once the beast
Waarom schrijf je niet gewon in je eigen taal, in plaats van dit "google-english"?? Het is een beetje doorzichtig......... Cor
Dus je begrijpt Nederlands prima, zie ik. En nee, het is niet makkelijker op deze manier, maar als het ècht Engels zou zijn, dan is er helemaal geen probleem, wat mij betreft. Cor
Hallo Cor, . Nor-Cargo is een bedrijf uit Noorwegen. Is hij misschien ook een Noor ?? Correctie : Tekst aangepast : om 23:25 uur Nee, hij is geen Noor ! Ik heb even zijn account nagekeken, Volgens zijn account hij is Fransman !! Ook de Fransen spreken meestal niet zo goed Engels, dus vandaar de vertaling via Google. Die spreken en schrijven net als ik vaak Steenkool Engels , hahahaha