Vandaag maar begonnen met de bouw van trail truck. Als chassis een cross rc hc 6 met daarop een cabine van de Volvo fh12. Gaat een prachtige combo worden denk ik
Jawel, maar waarop wil je dat we complimenten/commentaar geven, op een idee? Denk dat je met foto's van de eerste stappen, meer animo krijgt . Wat doe je naast (lees: achter) de cabine: een kooi, een bak, ... ?
En als je een bouwverslag wilt maken dan kun je het beter ook daar neerzetten maar alleen een mededeling valt toch niet op te reageren? Wat verwacht je dan? Nu heb je al 3 reacties
4 maart bericht dat je begonnen bent, en nu 8 dgn later nog geen foto kunnen maken. Maar weer een reactie erbij. Succes met je bouw project, verplaats het naar bouwberichten en maak af en toe een paar foto's van je vorderingen
Moet nog effe kijken hoe fotos te uploaden, Voornamelijk bezig geweest om alle onderdelen in zovere bij elkaar te krijgen tegen zo laag mogelijke kosten. Cross h6 voor 495 ipv bijna 700. en 2 nieuwe en complete volvo cabines
2 cabines waren in een koop, 1 nieuw ongespoten en 1 nieuw met dun laagje rood. Kijken welke ik ga gebruiken en welke ik weer door verkoop.. Vindt alleen het aantal volvo rijders minimaal , of vergis ik mij?
Volvo of niet, denk dat een trial truck sowieso een buitenbeentje is. Kun je geen duo cab maken, nu je toch 2 cabines hebt liggen?