Hebben jullie dit al gezien? HobbyKing Online R/C Hobby Store : FPV Tilt Camera Mount with Landing Gear (PRE-ORDER) Ik kan hier wel een heli of zelfs een multicoptertje op fantaseren. Dat bakje is wel maar 11x10cm, dus misschien is dit voor gopro cameras bedoeld? Niks voor jou, Remy?
Is alleen Tilt zo te zien. Zou mooier zijn als je ook kunt kantelen, zodat je een stabiliserend platform kunt maken.
Roteren doe je al met je heli neem ik aan. Lijkt met niet zo fijn FPV vliegen met de camera haaks op je heli. Een heli-/multicopter kan ook "strafen", dus zijwaarts iets filmen moet niet al te moeilijk zijn toch? Of bedoelde je lateraal kantelen? Er is nog wel wat ruimte over zie ik, dus dat is wel te fabriceren misschien? Scharnier + servo + goedkope hobbyking gyro en je bent er volgens mij.
:O!! Die will ikk!! Is dat niet dezelfde als die ze bij CNC-helicopter verkopen.... ( baggus?) Da's nou precies een ding waar ik naar opzoek ben...pre order
Dat zijn we wel gewend inmiddels. :lol: Et zelfde verhaal als toen met die rex helikopters. Maargoed Remy, je bent er iig lekker vroeg bij. Bestellen die hap, dan zit je misschien bij de eerste batch. Ik zou, als je je quad erop wil zetten, wel even die skids inkorten, anders zit je alsnog met pootjes inbeeld.
Heb de terminator frame: 330X Termiator Upgrade Frame v2 [330XTUFV2KO] - USD89.00 : Flying-Hobby.com, Have a nice flying experience everyday! Die ziet er ook meteen heel cool uit