Hoi, Ik ben Arjen, 39jaar en kom uit Lemmer. Sinds een jaartje aan de slag met RC model auto’s. Dit is best een verslavende hobby! Op dit moment heb ik een FTX tracer, een HSP Tyranosaurus op Nitro en een Traxxas Hoss. Ben niet een hele actieve forum ganger maar vind het wel zo netjes om me even voor te stellen! De Hoss word het meest gebruikt want de HSP is niet heel betrouwbaar Met een beetje mazzel zijn er meer RC mensen in Lemmer zodat je met meer kan rijden. Zag al iemand uit Heerenveen voorbij komen die op een baantje bij de MC in Heerenveen reed. Ga ik zeker nog even kijken. Hoop dat ik me af en toe een beetje nuttig kan maken op het forum maar denk dat ik vooral informatie in ga winnen. Tot horens! Grt Arjen
Hey Arjen, Ja idd, bij de MC in Heerenveen is een mooie grote parkeerplaats (zonder stoepjes : )) Leuk om een keer af te spreken. moet denk ik wel s'avonds of in het weekend want staat overdag vol met auto's. Parkeerplaats bij het strand is ook leuk een keer rijden. Je hebt mijn nummer via pb dus laat maar horen als je een keer wil rijden. Hoe meer mensen hoe beter! Is idd erg rustig in deze omgeving! Gr Robert
Pb ontvangen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Met een beetje mazzel lezen meer mensen uit de buurt dit en kunnen we met een grotere groep rijden.