Vraag Esky Belt-CP

• Topicstarter Topicstarter 2short
  • Startdatum Startdatum
2

2short

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb voor de kerst de Esky Belt-CP besteld maar ondervindt nu al problemen ermee. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Als het goed is zou de helicopter "vliegklaar" zijn aangeleverd. Ik heb de batterij opgeladen tot deze niet meer knipperde. Zodra ik contact wil maken met de batterij en de helicopter geeft de reciever heel even oranje licht zodra je het helemaal hebt aangekoppeld reageert hij totaal niet (de gyro knippert wel rood). Ik heb de hele gebruiksaanwijzing nagelopen en heb zelfs het bedrijf zelf gebeld ook hun konden mij niet verder helpen.

Help wat moet ik doen???
Alvast bedankt

Groetjes, Sandra

staat je stick wel helemaal onderin van de trothle bij opstarten? eventueel ook de trim.

dit is een veiligheids beveiliging van de regelaar.

als die niet onderin staat start die niet op.

Hoi Cheeta,
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar blijf het toch vreemd vinden dat als ik de accu/ batterij een beetje aansluit dat de reciever wel oranje licht geeft maar zodra je hem volledig aansluit deze geen contact maakt. Ik dacht dat het iets met de contacten te maken had mischien. Weet jij dat?
groetjes

is zo op afstand zonder beeld niet te zeggen.

maak er eens een duidelijke foto van?

weet je zeker dat die dan geen contact maakt want de meeste ontvangers geven paar seconden een knipper led en wachten daarna op signaal.

ben je er zeker van dat de throttle *met ratel functie* helemaal onderin staat?

Misschien staat het op YouTube ?

(klik net zo lang op de YouTube totdat youtube zelf verschijnt met de hele reeks
ESKY Belt-Cp filmpjes)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Ja ik weet het zeker je moet duidelijk manouvreren met de stekker voordat hij contact maakt en dat duur ook maar even nog niet eens een seconde alleen als je de stekker eruit haalt en een paar millimeter erin doet maakt ie heel ff contact. De motor hoort ook een "biep, biep, biep" geluid te maken wat aangeeft dat de motor klaar is om te vliegen dit doet hij ook niet. Een foto maken ervan lijkt me dus ook lastig.

dat klinkt toch echt als dat je throttle niet in de juiste positie staat... mogelijk reversed?

een slecht contact geloof ik niet in omdat jij aangeeft dat die maar 1 seconde contact maakt. een slecht contact zou je eerder wisselend contact krijgen dan wel dan niet.
ik zeg controleer je throttle.

hoi,
de trottle staat rechts in het midden en links naar beneden
hij staat dus in mode 2
dit heb ik ook al nagelopen met het bedrijf zelf
ik heb het ook een keer omgedraaid maar ook dan werkt hij niet
groetjes

hallo,
ik woon in delft en hoop dat iemand me het uit kan leggen
maar klopt de stand van de throttle wel

groetjes en heel erg bedankt voor je snelle reacties

der is 1 stick waar een ratel functie op zit.
Dit is je throttle.

deze moet helemaal onderin staan.
ook het schuifje naast deze moet helemaal onderin staan.

heb je dit al geprobeerd?

Weet niet of je dit gedaan hebt maar schakel eerst de zender aan en sluit pas daarna de lipo aan.

Na het vliegen altijd eerst de lipo ontkoppelen en pas daarna de zender.

Back