Hallo mede modelbouwers, vraag over dit type PT Boot,heb deze boot zo over genomen nu moet ik zelf de rc spullen er nog in zetten en ook de motor moet er nog in, nu wil dat uiterraad ook gaan proberen om boot varend te krijgen maar mijn vraag aan jullie is ; wat voor motor kan ik het beste gebruiken voor deze boot om ook toch een rijdelijk snelheid te krijgen en welke schroef kan ik dan ook het beste gebruiken. De boot is ongeveer 90 cm lang en helemaal achter ongeveer 12 cm breedt en het midden 25 cm. en wie me nog meer kan vertelen over dit type boot dat is altijd welkom. vast bedankt voor jullie moeite en uitteraad voor de tips
Heb je de duikboot opgegeven harrie? De mijne staat nog in droogdok, vervangende onderdelen net binnen en ben dus druk aan de knutsel. Als je de fabrikant weet van deze boot mischien dat je daar terecht kan.
Deze site is het Walhalla van de PT-boten. De auteur heeft er zijn levenswerk/inkomsten van gemaakt. Er staan ook motoren in beschreven. http://www.pt-boat.com/ Om het een beetje te laten bewegen, snelle en krachtige motoren, dwz korte vaartijd. Bv 2xspeed500.
Hallo zinnia bedankt voor je reactie,de site was bij mij ook al bekend en staan zeker leuke dingen op. maar even terug komen op de motor,dat is nou het probleem diegene die de boot het grootse gedeelte heeft gebouw die heeft maar èèn schroefas er in gezet dus ik kan maar èèn motor kwijt dus het lijkt mij dat het een flinke motor moet gaan worden maar welke ??? He fokko (pjoeter) nee ik ben niet van mij duikboot af staat helemaal klaar voor de vaart maar zal toch eerst beter weer moet gaan worden,het is mij toch te koud om even onder het ijs door te varen.
Moet je toch nog even gedult hebben, maar ik heb stiekem gehoord dat het in augustus verschrikkelijk gaat dooien. Nog even wachten en dan kunnen de hengels weer voor de dag.........