hallo ben van plan om zelf een turbine motor te bouwen voor een rc vliegtuig , maar waar zijn de bouwtekeningen ,te verkrijgen of eventueel te downloaden ,en wat voor materiaal word er hoofdzakelijk voor gebruikt , ik werk bij een 3 mans bedrijf voor elektromechanisch onderhoud dus de benodigde machine,s daar heb ik de beschikking over .. vriendelijke groet peter
@Ron Precies je kunt gewoon even deze man een doeltreffent antwoord geven waar die ook wat aan heeft, is wel een leukere binnenkomer toch voor Peter, anders moet je niks zeggen hier. Iets zeggen zonder iets te zeggen is niets zeggen, oftewel er is geen toegevoegde waarde dan in wat je op dat moment te zeggen hebt. @Peter Hoi Peter, Het is een kleine moeite om even een link hier te zetten voor jou, lijkt mij. www.pulse-jets.com :: View topic - KJ-66 Turbo Jet Plans Succes en we vernemen wel van je hier hoop ik. Met de vriendelijke groeten Jaap
@peter, Wel opletten bij het uitprinten van de tekeningen, de mogelijkheid bestaat dat de tekeningen niet 1/1 worden afgedrukt, dus 110mm hoeft geen 110mm op de uitgeprinte tekening te wezen. Heb je nog vragen gewoon hier op het forum vragen, meestal krijg je wel antwoord, met ze`n allen weten we veel en er zijn er een paar die het ook nog leuk vinden om alles hier te plaatsen incl foto`s en sommigen weer niet. Vriendelijke groeten Jaap