hallo ik wil een gas turbine type FD 3/64 gaan maken zou je ook ander maar verglijk baar materieaal kunnen gebruiken dan dat er in de tekening staat voor de onderdelen
Zo...., 17 september gepost...beetje gemist! Ben je er inmiddels al uit? Weet niet in welk stadium je al zit maar kan je aanraden om je weg te vervolgen met de hier veel besproken KJ66 turbine indien je er ook echt mee wil gaan vliegen. De FD3-64 is een achterhaalt ontwerp alwaar de KJ66 oa uit is voortgeborduurd. Wil je echter gewoon een statisch draaiend projectje wat niet veel kost is deze echter wel leuk. Terug komend op je vraag, hier zijn al de meest goedkope materialen gebruikt voor de eenvoud, waar wil je dan nog verder op aanpassen??? Groet, Gerald
Beste Gerald, Ik heb het boek met de volledige bouwbeschrijving al jaren in de kast staan. Zoals in al in het PB vertelde bouw ik ze alleen als statisch-draaiend model. Heb jij deze FD3/64 ook al eens gebouwd? Is dit ook een leuk leerproject om te maken en werkt hij dan ook goed? mvg Rene