Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarvoor/waarom wil je dat gebruiken?... Maar is het ook zo in te stellen dat dit iets verder in de beweging van de stuurknuppels gebeurd. ...
Heb even gekeken in mijn zender en bij Swach mix, staat exp, en daar kan ik instellen act of INH, bedoelen jullie dit soms.
vleugel
Waarvoor/waarom wil je dat gebruiken?
Die act of inh houden in of de functie ingeschakeld (act) of uitgeschakeld (inhibited) zijn
Maar lees aub een keer echt goed door je handleiding heen
het kan nl ook nog aan knoppen toegewezen worden, en je MOET weten wat je knoppen en functies doen voor je er mee de lucht in gaat
Kom desnoods eens een keer praten bij ons op de club..
Aansluiting op servohevel dichter bij servo draai-as zetten.... als ik gas geef en je gaat iets naar rechts of links met je knuppel ben je al aan het sturen ...
Ik ken de DX7 niet zo goed, maar als het goed is is dat inderdaad de functie die je zoekt.
Aansluiting op servohevel dichter bij servo draai-as zetten.
Niet alleen de juiste oplossing maar ook de beste. Met al die elektronische/software-instellingen rommel gooi je kracht en/of nauwkeurigheid weg. En je verzuipt in de details van je zender.... maar is dit ook de juiste oplossing voor mijn probleem ...
Advies: een beginner moet tijd stoppen in leren vliegen en begrip krijgen van heli's, niet in het doorgronden van de toeters en bellen van zenders. Fijn-tunen is voor later.... ik probeer als leek op dit gebied ...
Hallo Ron,
Ik ben een beginner met helikopters, en vlieg in mode 1, als ik gas geef en je gaat iets naar rechts of links met je knuppel ben je al aan het sturen, vandaar dat ik die reactie iets wil verstellen.
vleugel