vraagje omtrent reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,
ik heb een klein vraagje die jullie wel groot zullen moeten beantwoorden ,
geen reclame hoor ik hier nu weer ten volle uit gekraaid ,maar wat is reclame hoor je me nu vragen ?

ALLE LINKS DIE HIER WORDEN GEPLAATST IS DIT DAN GEEN RECLAME ???????????? naar
gekende dealers en on-line winkels ,
zal er even wat op noemen ...
kippertje en truckje daar en onderdelen daar of nog beter...hier hebben ze het wel , daar weer niet , ja ik kan niet meer volgen .
Nog een VB , schroeven kunje daar vinden op het net en velgen daar en nog maar te zwijgen van .... ja teveel om maar op te noemen.

Kijk ik wil niet de boel opblazen maar ben het toch stilaan beu aan het worden

SORRY in druk letters en hopelijk gooien ze mij hier van het forum maar denk dat het hier toch al naar de KLO.... is

en nu met geen vriendelijke groeten van
een stomme Belg

Laatst bewerkt:
Hoi Fabiaan,

Ben het helemaal met je eens, ik ben meer een lezer dan een schrijver, maar zal nu toch ook eens iets van me laten horen.
Het begint hier wel een kleuterschool te lijken, met al die nieuwe regeltjes.
Het enigste dat je nog op dit forum ziet zijn verplaatsingen van topics, sluitingen van topics, met daarop weer een hoop commentaar.
De algehele veranderingen maken het hier niet beter op.
Zo dit wilde ik even kwijt.

Als er geen regels zijn om alles goed te doen verlopen,
ontploft straks hier het forum van kritiek op elkaar, en boze mensen,
DIT is niet de bedoeling

Maarten

Hallo allemaal,

Waarom zijn er steeds een aantal forumleden die het echt nergens mee eens zijn, wat ik ook doe, blijkbaar doe ik het niet gauw goed.

Als er reclame gemaakt wordt op het forum, dan wordt ik bedolven onder P.B.tjes, dat er reclame op te Truckersforum staat.

Als ik de reclame verwijder, naar aanleiding van een aantal P.B.tjes, krijg ik weer te horen, dat het juist weer niet verwijderd had moeten worden en dat het forum een kleuterschool is.

Zo dit wilde ik even kwijt, als forumlid !!!

Niet als Moderator, want als moderator probeer ik zo eerlijk en rechtvaardig te mogelijk te handelen, al hoewel mij dit niet altijd in dank wordt afgenomen !!

hallo
hier wil ik toch mijn gedachte over uiten,
je hebt reclame en reclame
voor modelbouwwinkels zijn het strenge regels ivm de adverteerders
hier op t forum,en om dan de ene winkel aan te bevelen en de ander af te kraken doet ook niet goed,
kijk zelf op internet voor een modelzaak bij je in de buurt,
zo kan je als je om iets vraagt iemand wel een winkel aanbevelen in limburg terwijl je in groningen woont bijv,
klachten over winkels vind ik dat je dat hier sowiezo nooit moet doen,

maar van je kan een schroefje,boutje,nippeltje bij bouwmarkt ga...of pra...
halen dat is enkel een tip/hint voor diegene die er voor dat ene onderdeel heen kan,en zn eigen bouwmarkt uitzoeken,
maar die bouwmarkt daar kan je op elke hoek en voor van alles terecht
dus dat noem ik GEEN modelbouwgerichte reclame,
en nu ophouden met klagen maar bouwen en samen met elkaar hier op t truckforum lekker gezellig je bouwresultaten en ideeen met elkaar delen!!!!
ik hoop dat de moderator dit zsm vernietigd ivm eventuele nieuwe leden die van dit soort berichten nachtmerries krijgt of weg blijft als lid,
en behandel de moderators als volwassen mensen,zij doen dit KOSTELOOS voor hun plezier
maar op deze manier krijgen ze er snel vele grijze haren erbij,dus heb respect!!!!!!
mvg markioo

Laatst bewerkt:
en behandel de moderators als volwassen mensen,zij doen dit KOSTELOOS voor hun plezier
maar op deze manier krijgen ze er snel vele grijze haren erbij,dus heb respect!!!!!!
mvg markioo
Dat vind ik ook.
De moderators hebben het hier ook niet al te makkelijk he? Op zo'n gigantisch forum. Ok, soms zijn ze wel een beetje streng.. so what? Het is toch niet dat ze voortdurend streng zijn en alles verwijderen en sluiten. Ik heb bewondering voor de moderators, er zijn fora waar het erger aan toe gaat ;)

Mvg Jonas
(Geen stomme Belg)

Hallo ,
ik heb een klein vraagje die jullie wel groot zullen moeten beantwoorden ,
geen reclame hoor ik hier nu weer ten volle uit gekraaid ,maar wat is reclame hoor je me nu vragen ?

ALLE LINKS DIE HIER WORDEN GEPLAATST IS DIT DAN GEEN RECLAME ???????????? naar
gekende dealers en on-line winkels ,
zal er even wat op noemen ...
kippertje en truckje daar en onderdelen daar of nog beter...hier hebben ze het wel , daar weer niet , ja ik kan niet meer volgen .
Nog een VB , schroeven kunje daar vinden op het net en velgen daar en nog maar te zwijgen van .... ja teveel om maar op te noemen.

Kijk ik wil niet de boel opblazen maar ben het toch stilaan beu aan het worden

SORRY in druk letters en hopelijk gooien ze mij hier van het forum maar denk dat het hier toch al naar de KLO.... is

en nu met geen vriendelijke groeten van
een stomme Belg

Reclame is heel simpel: "Bij ons is truckje hutsefluts goedkoper"
Er zijn zelfs lieden die hun winkel promoten door bij elk "ik zoek" draadje te reageren met "Je hebt een PB" en vervolgens hun winkel bij iemand door de strot duwen.
DAT is reclame. En DAT is niet toegestaan.
Wat wel?
Bijvoorbeeld te vermelden waar men een bepaald onderdeel kan aanschaffen.
Er zijn tig voorbeelden te vinden waar men dat zonder problemen doet. En dan vind je in één draadje verwijzingen naar misschien 4 of 6 winkels. Niets mis mee. Degene die iets zoekt kan dan zelf bepalen waar hij iets koopt.
Maar reclame zoals een tijdje geleden hier te zien was: een foto van een of ander off the road auto met veel uitroeptekens erbij "Speciale weekendaanbieding!!!" is dus simpelweg verboden.

Je zegt dat je de boel niet wilt opblazen? Je bent er anders aardig mee bezig.

En hoezo "sorry"? Als jij denkt dat dit forum toch al naar de kl*ten is, moet je gewoon zelf je biezen pakken in plaats van hier naar de bekende weg te vragen en een collega-moderator het leven moeilijk te maken...
Je kan ook zelf je account opzeggen hoor.

reclame regels forum

On topic aub

Lees de forumrules maar eens na:

Forumregels

Wij dringen erop aan dat je je aan de hieronder beschreven regels en richtlijnen houdt.

de beheerders en de moderatoren van het Modelbouwforum.nl zullen proberen om alle laakbare berichten uit dit forum te weren,

De eigenaren van het Modelbouwforum.nl behouden zich het recht voor om welke reden dan ook discussies te verwijderen, te wijzigen, te verplaatsen of te sluiten.

Door met deze regels akkoord te gaan, garandeer je dat je geen berichten zult plaatsen die obsceen, grof, seksueel getint, haatdragend of dreigend zijn, of anderszins in strijd met de wet.

Hier wordt niet gesproken over uitsluiten van reclame. Het is immers onmogelijk alle adviezen te filteren op commerciële inhoud. Wie heeft er niet eens een link geplaatst van een bedrijf inzake een topic over modelbouw? Kom op zeg.

@ZORE

als je dat van Roel goed leest is een link ook het probleem niet en kan dat ook rustig .Anders zou je nooit iemand kunnen vertellen waar iets te vinden is .
Roel bedoelt meer de reclame die bedrijven zelf sturen en plaatsen op de site om iets aan te prijzen ......

groeten Jans

En dat is in simpele bewoording helemaal waar.

De regels beknopt en voor iedereen te begrijpen:

- Winkelbesprekingen: NEE
- Iemand een linkje geven van een winkel waar iets te koop is: JA
- Vragen waar je iets kan kopen: JA
- Als leverancier reclame maken voor je producten als je geen MBF sponsor bent: NEE
- Als leverancier reclame maken voor je producten als je wel MBF sponsor bent: JA (in het sponsordeel)

Is dit uitputtend: NEE maar als je bovenstaande hanteert doe je het niet snel verkeerd. Bij twijfel kun je het ook even vragen, niets mis mee.

Reactie Hobby Papillon over reclame !!!!

Van sedert dat wij hier op dit forum zitten, vragen wij al via pb's hoe wij ons moeten inschrijven op dit forum om reclame te maken. Het is dan ook al een paar jaar dat wij nog steeds geen antwoord verkregen hebben van de verantwoordelijken op dit forum over de prijs, waar en hoe. Als dit al te wensen over laat , waarom zijn ze er hier als de eersten dan bij om topic's onmiddellijk te verwijderen van personen zodra er maar iets vermeld wordt over een bepaalde zaak of winkel !! (terwijl in andere gevallen men wel mag reclame maken) Ik ben nog steeds van mening dat een forum zijn doel erin bestaat mensen te informeren en als men op die manier Euro's kan besparen willen wij daar graag mee helpen.

Wij hebben ondertussen een Belgisch forum over trucks, en daar wordt niemand afgebroken van zodra hij eens een domme vraag steld, iedereen kan beginnende zijn, wij proberen zo hulpzaam mogelijk te zijn voor iedereen !!

Steve en Ann

Inhoudelijk zul je hiervoor bij Robert moeten zijn.
Wij zijn maar "simpele" mods, en wij zorgen er idd wel voor dat de topics dichtgaan..

Daar ligt nu ook het probleem, Mods zijn, gebruikers met mod rechten , niet meer niet minder, en modrechten, staan totaal los van de rest, dus ook van banners sponsoren, en weet ik veel wat Robert allemaal doet voor het forum, het zal iig veel meer zijn, dan dat wat wij doen, namelijk "simpel" modden...

ALLE LINKS DIE HIER WORDEN GEPLAATST IS DIT DAN GEEN RECLAME ????????????
Nee, hoe kan ik reclame maken voor iets waar ik geen belang in heb, anders dan dat ik collega modelbouwers op weg wil helpen.
Ik heb geen enkel zakelijk belang bij het plaatsen van een link naar een web winkel, en kan het dus ook geen reclame zijn

Van sedert dat wij hier op dit forum zitten, vragen wij al via pb's hoe wij ons moeten inschrijven op dit forum om reclame te maken. Het is dan ook al een paar jaar dat wij nog steeds geen antwoord verkregen hebben van de verantwoordelijken op dit forum over de prijs, waar en hoe. Als dit al te wensen over laat , waarom zijn ze er hier als de eersten dan bij om topic's onmiddellijk te verwijderen van personen zodra er maar iets vermeld wordt over een bepaalde zaak of winkel !! (terwijl in andere gevallen men wel mag reclame maken) Ik ben nog steeds van mening dat een forum zijn doel erin bestaat mensen te informeren en als men op die manier Euro's kan besparen willen wij daar graag mee helpen.

Wij hebben ondertussen een Belgisch forum over trucks, en daar wordt niemand afgebroken van zodra hij eens een domme vraag steld, iedereen kan beginnende zijn, wij proberen zo hulpzaam mogelijk te zijn voor iedereen !!

Steve en Ann

Beste Steve en Ann

Als jullie goed gelezen hadden, had je kunnen zien dat Robert via
robert@modelbouwforum.nl te bereiken is.
Niet via PB, want zijn pb-box stroomt over.

Mijn pb-inbox is inderdaad niet de meest ideale manier, deze zit meestal vol aangezien de truck-bouwers niet de enige modelbouwers zijn op dit forum ;-)

Stuur mij een mail naar robert@modelbouwforum.nl en je zult rap antwoord krijgen!

Robert

waarom word dit bericht niet verplaatst naar het cafe ofzo?? of ergens waar het thuis hoort. hoort niet in truckers thuis. reclame word in welke zin van het woord dan ook in elk onderdeel gemaakt.

normaal is een topic zeer snel naar het juiste subforum verplaatst.......

de sfeer blijft er lekker in zitten zo!

De vraag was specifiek hier gesteld omdat er wat onduidelijkheid was. In de overige delen van het forum speelt het niet.

Dus dat het hier nog even staat is prima. Voor iedereen wordt er duidelijk wat de regels zijn zodat er straks geen vragen of problemen meer zijn.

En stemmingmakerij is helemaal niet nodig met jouw post.

Heren, Heren, Modelbouwers,

Wordt niet weer eens tijd dat wij weer verder gaan met modelbouw, want dit is een Modelbouwforum.

DIT IS GEEN ZEURFORUM !!!
LATEN WE MET ELKAAR AFSPREKEN DAT WE HIERMEE OPHOUDEN EN IEDER IN ZIJN WAARDE LATEN EN NIET OVERAL OP INHAKKEN, MAAR VERDER GAAN MET MODELBOUW !!!

Slotje

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back