Ik heb een vraagje passen deze Ellegi 200mm touring car tyres front 110313 42sh (die gele velgen met foam band) ook op je Hpi rs4 3 er staat voorbanden maar kan je ze ook gewoon voor je achter banden en voorbanden gebruiken? En welke Hardheid is het beste voor je auto als je gewoon op straat rijd op asvalt enzo. :arrow: 35sh 37sh 40sh 42sh ? of andere ?
Ik vind et persoonlijk fijner rijden met hardere achter banden.Ik heb een 4wd en heb soms nogal last van onderstuur em met hardere achterbanden drift et lekker
De achterbanden slijten juist sneller dan de voorbanden als je 4 WD hebt In ieder geval niet minder hard. Ik heb ook een brandstof tourwagen met ellegi en de achterbanden zijn altijd het eerst op. De zachtere achterbanden zijn puur voor meer grip.
Oh, sorry Dirk-Jan..Ik d8 toch echt dat achter minder hard slijt (Als je dezelfde hardheid banden erop hebt)..Als je achter zachter gaat, dan slijten ze wel harder
kwestie van gewoon een keer proberen. ik ga binnen kort precies hetzelfde doen (ook een rs4 rtr3 en ook ellegi banden). wat ik ga uitproberen is het volgende: precies dezelfde hardheid alleen achter 30mm breed zodat je achter iets meer grip heb, en ze slijten gelijk wat minder hard.(hoop ik )
O dat wist ik niet ga ik ff een keer uitprobere. Ene kan je ook voor 30 mm en achte ook 30mm Die serpents hebben tog 30mm banden achter?
Op de HPI Nitro RS4 3 past het net niet dan gaat je wiel aan 1 kant aanlopen. Hilbren gaat zelf radioplate maken dat het wel past want als je standaard HPI heb loopt ie tegen je radiobox aan.
OKe Dus je moet voor gewoon de normale banden hebben van ellegi en achter kan je 30 mm van ellgi er op zetten?
ja, wat pasqual net zij is waar, maar dat geld op dit moment alleen nog bij die witte corally velgen+banden. het nadeel van die banden is dat ze een negatieve offset hebben, ze zijn dus juist smaller als de standaard hpi banden. dus als die ellegi banden dat niet hebben dan heb je daar dus geen last van. gewoon je auto even meenemen naar de winkel en even vragen of je even mag kijken of ze passen. (let wel op dat je bij breedere banden inleverd op topsnelheid)