Vraagje over stikkers

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door yannick, 10 dec 2003.

1. yannick

yannick Guest

Hallo,

Ik weet niet of dit hier goed staat maar ik had een vraagje over stikkers.
    Ik heb op de pc een aantal mooie logo's staan die ik graag op de nieuwe body van m'n auto wil gaan plakken, mbv stikkers dus, nu is mijn vraag hebben jullie ervaring met zelf stikkers drukken op doorzichtig stikkerfolie of moet je dat laten doen? en zo ja waar kan ik dat dan laten doen, het lieft op internet natuurlijk! wie helpt??

Yannick

2. XAF

XAF Guest

Hallo Yannick,

Eerst en vooral, heb je een electro of brandstof auto? dit is belangrijk omdat wanneer je een brandstof auto hebt je de stickers moet vernissen, tegen de brandstof.
    Ik denk dat je deze stikkervellen in de papierhandel kan kopen

groetjes

xaf

3. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
    daar heb ik al wel is wat winkels voor afgezocht maar kon niet echt goed sticker papier vinden ja kleine (20mm x 10mm) en daar kan ik wijnig mee
    heeft iemand een adresje waar ik dat kan kopen(bestellen)

gr dick

4. marvin

marvin Guest

stickers vernissen hoeft niet als je de sticker omgedraaid uitprint, zodat hij binnen in de kap komt, dan spuit je er gewoon nitro bestendige verf overheen, grote stickers aan de buitenkant zou ik niet doen, er blijft allemaal vuil ahcter de randjes zitten, en de sticker laat snel los, ik heb op mijn body allen een team oriion setje aan de binnenkant en een paar remus stickertjes aan de buitenkant, maar die begonnen na 2 tankjes al los te laten

5. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
  6. No1Uno

No1Uno Guest

Ik weet nie precies wat je voor stickers wilt maken, maar er zijn verschillende mogelijkheden voor.
    Je kan over internet een doe-het-zelf pakketje laten komen, en gaan proberen. Is erg leuk om te doen, maar wel lastig om het eindresultaat te krijgen dat je, voordat je gaat beginnen, als beeld hebt.

Je kan ook een Reclame bureau benaderen. Deze kunnen dit soort stickers vaak maken van afval stukjes, en per post opsturen. Kost erg weinig, en dan hoef je ze alleen nog maar zelf te plakken.

Wil je het echt op safe spelen omdat je 2 linkerhandjes hebt, iets wat ik me overigens vn een modelbouwer niet voor kan stellen :), Ga dan even langs bij een reclame bureau, en laat het allemaal doen. Gezien de grote van de stickers, zal het echt niet zo duur zijn om die te laten plakken.

Als je nou hier een jpg'tje post, of even per Pb naar me toe stuurt, kan ik wel kijken wat ik voor je kan doen.

Groeten,

Marco.

7. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
  8. BlackFox

BlackFox Guest

interressante lijm, nu nog weten wat er inzit of waar we het hier in de buurt kunne verkrijgen.

9. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Desnoods schaffen we met een groepje een heel stel van die potje saan en splitten we de kosten enzo.. Want op zich zijn er leuke dingen mee te doen volgens mij.. Leuk voorbeeld overigens..... :wink:

10. No1Uno

No1Uno Guest

Volgens mij kan je gewoon op de site bestellen. Kost je ongeveer 13 dollar voor zo'n potje.

Is in ieder geval goedkoper als op sticker printen.
    Ik heb even geinformeerd wat dat zou kosten, maar inclusief uitsnijden en plakken kost het al gauw een euro of 40.
    Je weet echter dan wel zeker dat het blijft zitten. Van die lijm durf ik verder niets te zeggen. Ik weet niet of de lijm doet wat de site beloofd.

Marco.

11. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    hoe zouden ze anders het voorbeeld gedaan hebben?
    bij mij in de winkel hebben ze het wel denk ik
    en het is mooi en zoals op het plaatje fijn gedaan

12. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Als ze het bij jou verkopen, misschoen kun je het dan even op het forum knallen: Kan iedereen die dat wil zijn bestelling bij jou plaatsen :wink:

13. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    sjah.... maar er zijn wel wat problemen:

betaling???
    opsturing???
    ...

volgende week moet ik er waarschijnlijk toch zijn want dan ga ik men savage .21 halen, tenminste als men rapport goed is...

ohja, woon wel in belgiƫ

14. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Deze lijm is inmiddels te verkrijgen via www.netshop.nl voor E 7,95 per potje...

Deel Deze Pagina