vrachtschepen

Discussie in 'Werkschepen' gestart door antonio, 25 jun 2002.

1. antonio

antonio Guest

:oops: hallo allemaal.
    ik ben een gevorderde modelbouwer maar ik kan geen rompen bouwen. ik zoek een romp van een kustvaarder / tanker van maximaal 100 cm lengte. mag van zowel hout als polyester als kunstof zijn. liefst zonder verdere dek of opbouw delen. ook de schroefas en roer hoeft er niet in te zitten. ik heb een goede tekening liggen, met spantenplan, maar ik kan de romp niet recht gebouwd krijgen, dat is mijn zwakte. ik heb ook geen zin om het te proberen/verprutsen. wie kan mij helpen ! ! !
    alvast bedankt,
    antonio

2. Hannibal

Hannibal Guest

3. Biggles

Biggles Guest

Ik heb net een glasvezel zeilboot-romp af en heb er nog de mal voor liggen, indien je dit wenst kan ik nog een romp bouwen.
    Hij is zo'n 90cm lang en heeft de vorm van een klassieke zeilboot.

Ik weet niet of een zeilbootromp u interesseert, indien wel kan je mij emailen voor het bekomen van verdere details. (foto's, beschrijving,...)

4. Parzival

Parzival

Lid geworden:
    22 mei 2002
    Is een leuke site, jammer dat ze niet de romp hebben van de super servant.... iemand idee'en om m te bouwen? heb al gevraagd of ze de romp konden aanleveren..

Roelf

5. anagel

anagel Guest

Ik zag de vraag voor een romp van de Super servant staan. Nou, die heb ik gebouwd (schaal 1:50 zo'n 2,80 m lang). Hij is volledig werkend (volgens mij zelfs de enige in de wereld) en ja wel, hij is te koop!

André

http://www.kmbc.nl/nederlands/fotos_f-6/ss5+cadrill.htm

Deel Deze Pagina