goedendag allemaal ik ben pepie uit zoetermeer en ben 26 jaar en helemaal volkswagen gek nu ben ik op zoek naar plastic bouwdozen van vw ik heb er een tijd geleden al een paar online gekocht maar ben de site's kwijt waar ik ze toen gekocht heb weet iemand een paar sites waar je ze online kan bestellen?? ik heb al een golf 1 rieger een kever golf 3 vr6 golf 4 v5 nu ben ik nog op zoek naar golf 1 (gti) een golf 2 (gti/g60) een polo coupe (bj 1990-1994) een corrado polo 6n (1995-1999) en nog een paar leuke modellen wie kan mij aan een paar sites helpen waar ik dit kan bestellen helpppppppppppppppppp
quartel in pijnacker heeft wat bouwdozen van oude types volkswagen staan, ik zou een daar eens informeren. mvg jarno
ik ben pas wezen kijken bij quartel, en aangzien ik zelf ook modelautootjes/vliegtuigjes bouw, was ik even bij die sectie blijven kijken. (voor het eerst gezien overigens, zoveel staat er niet). er staat, uit mn hoofd : een kevertje. en 3 volkswagen busjes. van die oude, 1 pickup, en de andere 2 waren wel "heel", met kap dus . volgens mij waren ze de 'normale" maat voor modelbouw, dus niet zo heel groot.(1/24, volgens mij). de prijs stond er overigens niet bij, dus je kan ze gratis meenemen Groeten, Ruben