Waar amerikaanse bouten kopen

Ik moet voor de servo armen van swb, inbus bouten en zelfborgende moeren hebben. Volgens mij zijn het amerikaanse maat 4-40 ( UNC) ik heb ze in een lengte van een 1/2 inch nodig. zoek al een tijdje op internet maar ik kan er hier in de beurt geen vinden.

Iemand een idee waar ik die kan halen/bestellen, ( om alleen dit uit de US te laten komen is natuurlijk gekken werk ).

Bart ,

Ik moet voor de servo armen van swb, inbus bouten en zelfborgende moeren hebben.

Waarom moet je die hebben .
Als je bouten en moeren nodig hebt zou ik ze tegen Metrisch uitwisselen. ;)

Bij alle bouwdozen waar Inch in zit word dit direkt uitgewisselt naar Metrisch om voor de ARF's (bv Hangar) de nodige reserve boutjes te hebben .

Mvg Johan

Ron
De meeste leveren niet de 1 tot 6, is er 1 die die wel leverd, maar heeft geen borgmoeren van die maat en is een groothandel.

plotterwelt
Die swb servo armen hebben nu eenmaal die draad, ik zie het niet zitten om er metrisch draad in te tappen. Mijn Yak heb ik de bouten van mijn ex X100 kunnen gebruiken.

Brandaris
Ziet er naar uit dat het toch uit US moet komen, zelfs HC heeft het niet. :-)

Bart,

Ik kocht UNC en UNF bouten voor (full scale) auto's bij de
Boutencentrale Rotterdam
Ben er jaren niet geweest en weet ook niet of ze de hele kleine maten hebben.
Ik kan geen website vinden, dus of ze nog bestaan?

Groeten Willem

plotterwelt
Die swb servo armen hebben nu eenmaal die draad, ik zie het niet zitten om er metrisch draad in te tappen. Mijn Yak heb ik de bouten van mijn ex X100 kunnen gebruiken.

Je moet ook EU spul op je servo,s zetten , heb je ook geen probleem met de boutjes . :D

Mvg Johan

Uitboren en alles M3 gebruiken. Zo doet iedereen het op de F3M.

Dat kleine boutje om de servoas te klemmen laten we zitten, moertje gewoon met een tang vasthouden.

Uitboren en alles M3 gebruiken. Zo doet iedereen het op de F3M.

Ja precies, je boort gewoon met 3mm die gaten uit. M3 boutje er doorheen met aan de andere kant een moertje. Ik zou geen reden kunnen bedenken om omslachtig op zoek te gaan naar niet-metrische boutjes....

Boutencentrale is opgegaan in FaboryBen dus vandaag naar fabory geweest, en heb er 20 besteld
Vind ik de betere oplossing het was een vooraad product, maar niet op vooraad, over een paar dagen dus weer wel. :-)Bart,

Laatst bewerkt:
Back