Zoals de titel van het onderwerp al zegt, ik ben op zoek naar de piccolo voor in reflex xtr. heeft een van jullie enig idee waar ik die kan vinden? [edit] vliegt er eigenlijk wel iemand de piccolo in XTR. heb moiete om sowieso een FP heli te vinden voor REFLEX XTR [edit] Roderick
Het gaat inderdaad om de FP piccolo. iemand anders mischien nog een idee? off een andere FP heli, niet per se piccolo. P.S. die interface doet het helemaal op en top magpie rode
ik heb wel de hornet micro gevonden gevonden, ik meen op pagina 4. zal het voor de zekerheid nog een keer kijken. ::edit:: net even gekeken en het was eem hornet cp op pagina 2
Op http://www.rc-sim.de bij de Reflex heli's op pagina 8 is een zip te downloaden met de naam: E-Helis3 (Wordt aangegeven als: Bell47E + Eco + Christopherus) Daar zitten diverse electro-heli's in waaronder een Piccolo.
Er zijn heel wat simulators. Als je even duidelijk bent in wat je zoekt? Vliegtuigen heli's? als je met google zoekt kom je mischien ook al een eind. Maar als je even vermeld wat je zoekt kunnen anderen mihscien helpen. Groeten Rode
bedankt voor je reactie, het gaat om een een sim. die heet fms mar daar zijn nog al weinig modellen ik zoek naar bijv. vliegtuigen heli's. Maar kan je ook een beetje een leuke locatie zoals in de screenshot van fms. Maar bij mij ziet het er heel anders uit en tog ist fms
inderdaad. Je moet je wel even aanmelden maar er staat heel veel op. (edit) het aanmelden is trouwens gratis (edit)
1. je moet onthouden waar je je downloads opslaat. 2. je moet onhouden waar je je FMS hebt geinstalleerd. (waarschijnlijk in crogramfiles/FMS) 3. als je de map van FMS opend zie je een map staan die "model" heet. 4. deze openen en dan hier je download plakken / uitpakken. als het goed is kan je nu je model kiezen. Greets rode
modelbouw software heeey, bedankt voor de reactie maar ik heb de modellen gedownload als een map. Kan ik dan gewoon die map in de map: models zetten??
Als een gewone map of als een ingepakte map? ik geloof dat je de bestanden uit de gedownloade map in de "models" map plakken. ik hoop dat het een beetje duidelijk is met al dat gemap over mappen groeten